Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting

Podsumowanie 79 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
42,14 zł
8
7,4
48,22 zł
57
9,9
64,87 zł
11
Silniki Diesla Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,5
29,50 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (79)

7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
7,0
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
7,6
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,6
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Ciężko dokładnie określić ile to auto spali, zalezy to od wielu czynników- temperatury powietrza, ciśnienia w oponach, nastroju kierowcy, jakości paliwa etc. etc. Bajki producenta o spalaniu w mieście rzędu 7 l można sobie podarować. Przy pojemności 1.8 litra i wolnossącej jednostce, która budzi się powyżej 4 k obr/ minutę realne spalanie w mieście to 9-10 litrów. Na długich trasach potrafi być bardzo ekonomiczny. Jadąc z Polski do Chorwacji osiągnąłem wynik rzędu 6.5 litra/ 100 km przy prędkościach do 140 km/h na autostradzie oraz 100-110 km/h na drogach dojazdowych. Jeśli chce się poszaleć i deptać nie ma mowy o ekonomicznej jeździe i 8 l będzie absolutną normą. Silnik ma trochę mocy, ale niestety brakuje przyspieszenia powyżej 3 biegu więc trzeba mocno redukować. Owszem, nowoczesne turbokosiarki z momentem rzędu 200-250 nm przy niecałych 2k/ obr min będą bardziej elastyczne, ale na ciasnych zakrętach i przy dobrze zgranym kierowcy z samochodem mogą tylko wąhać spaliny z civika. Reasumując, auto nie dla każdego i na pewno nie dla osób, które nie akceptują kręcenia wysoko silnika.
4,5
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting