Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII

Podsumowanie 1046 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,52 zł
3
7,7
46,48 zł
3
7,1
42,86 zł
115
8,5
51,11 zł
107
8,3
50,11 zł
1
9,3
56,14 zł
1
8,3
50,20 zł
312
8,1
48,60 zł
14
7,5
45,28 zł
1
8,2
49,44 zł
28
9,6
57,65 zł
2
10,1
60,97 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
25,53 zł
22
10,0
31,15 zł
35
9,3
29,17 zł
125
9,3
28,96 zł
3
12,0
37,34 zł
2
9,2
28,77 zł
21
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,98 zł
42
6,4
38,95 zł
55
6,4
39,19 zł
150
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
19,69 zł
1

Zużycie paliwa Ford Escort VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1046)

7,7
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
w mieście mógłby palić mniej
11,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
8,6
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
sporo pali, przy oszczędnej jeździe 8l w trybie mieszanym
6,9
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
Trochę się dziwie jak widzę wasze opinie, tzn. że te escorty palą po 10 litrów. Ja raz spróbowałem jeździć zrywnie i w trasie jechać 130km/h ale auto nie bardzo chciało więcej spalać - tylko jakieś 2 l więcej. Auto mam 2 lata i oprócz płynów, filtrów, klocków zmianiłem gumy stabilizujące i łączniki stabilizatorów, bo jak w każdym escordzie się tłuczą. Naprawiłem też regulator biegu jałowego (niektórzy mówią na niego błędnie silnik krokowy) bo skakały obroty silnika. Blacha wyjątkowa dobra w tym egzemplarzu, bo roczniki z 1996 roku są już raczej zjedzone przez rdze. Minusem olbrzymim w moim modelu BOLERO jest tłumik który kosztuje 450zł i innego nie da się zamocować - ten model escorta wychodził przez jedyne 8msc
8,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Jezdze nim codziennie do pracy ( 30km) trasa mieszana srednia ok 60-70km/h , Wystarczyla zmiana stacji by spalanie spadlo o 1 L !! masakraa teraz sie mieszcze w ok 7.5 mimo ze zimno na dworze, generalnie jezdze spokojnie ale czasami jak trza to jest czym depnac ( na II -80, na III 120 idzie bez problemu). Bardzo elastyczny silnik ktory bardzo nie lubi jazdy miejskiej, wtedy gwaltownie rosnie spalanie. Spala przy tym ok 0.5 L PB 95 na 100 km Generalnie jazda za grosze. Nie mialem okazji przetestowac na dluzszej trasie ale podejrzewam ze w 7 l gazy by sie zmiescil ( tak przy ok 90- 100 najprzyjemniej sie jedzie) Badanie przeprowadzone na 10000 km
7,0
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 70KM 51kW
bylem nim pare razy w niemczech i to auto nadaje sie do tego zeby deptac gaz do konca i na liczniku bylo 170km/h bo silnik sie wyciszal a i zawsze spalil 6l
6,8
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Uwaga nie każdy wie że komputer w escorcie zbiera błędy z różnych urządzeń czujniki itp... mój escort palił średnio około 10 l/100 zrobiłem mu restart kompa odłączenie akmulatora przy ciepłym silniku na godzinę + procedurę uruchomienia ( po podłączeniu akmulatora i zapaleniu silnika 3 min na luzie i trzeba przejechać min. 8 km może wtedy szarpać ) i spalanie spadło do 6,7 po prostu szok !!! info z książki na temat obsługi escorta
10,5
Ford Escort VII
Kombi 1.8 i 16V 115KM 85kW
8,2
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
5,7
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 70KM 51kW
Jezeli chodzi o ekenomiczność, jazdy, to escort diesel jest ideałem. Moim kombi z 3 osobami na norweskich drogach na dalekiej północy i norweskim paliwie osiagałem spalanie rzędu 3,5l!!! (Norwedzy mają mało autostrad, dużo górskich dróg, ale niezatłoczonych i prostych). Zmieniam bieg przy 2000/2500 obr/min. Coś za coś. Auto w utrzymaniu jest tanie, cześci też, ale za to ma marne przyspieszenie, cięzko się wyprzedza, trzeba szukac długich prostych i trzy razy się zastanowić, czy się zdąrzy. Druga sprawa, że ford g*wno wort, jest potwornie awaryjny. W ciągu poł roku miałem nastepujące awarie: poluzowana membrana przy pompce paliwowej, zepsuty zaworek paliwa, terkotanie w skrzyni biegów na biegu jałowym, pęknięta turbina, wymiana uszczelki pod głowicą, wybite synekbloki, wymiana sworznia, zacinające się szyby elektryczne, duzy pobór oleju i wszystkich płynów. Co zaoszczędziłem na oleju, to straciłem na naprawach. Następnym razem zainwestuję w mniej awaryjne auto.
Ford Escort VII