Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII

Podsumowanie 55 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Ford Escort VII 1.8 TD 70KM 51kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
40,63 zł
25
6,2
38,44 zł
30

Lista raportów zużycia paliwa (55)

5,5
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 70KM 51kW
5,7
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 70KM 51kW
Spalanie w codziennej jeździe po mieście i na krótkich odcinkach, przy dość dynamicznej jeździe i z włączoną klimatyzacją, osiągało maksymalnie 6,5 litra. Przy bardziej rozważnej jeździe i ciut dłuższych odcinkach spada do 5,5 litra/100 km. Spalanie w trasie przy dużym obciążeniu, na autostradach czy w górach potrafiło wynosić również 5,5 litra, jedna przy spokojnej jeździe wystarczy 5 litrów ON na każde 100 km. Ostatnie tankowanie 17 litrów zużyte na dystansie 330 km. Pod względem awaryjności prawie ideał. Przez ostatnie 6 lat trafiły się 3 awarie, które wyłączyły auto z użytku na dłużej niż 1 dzień. Praktycznie wszystkie naprawy zamykają się w przedziale 20-100zł.
7,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 70KM 51kW
Przy 80km/h spalanie około 6L tak trzeba liczyć. Taka jazda 80-100km/h z wyprzedzaniem 8L.
7,8
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 70KM 51kW
Ale bajki piszecie, że po mieście pali 6l. Nie ma takiej możliwości. Ja po mieście nie zszedłem nigdy poniżej 8l, a zazwyczaj jest to 9l, czasami 10l. Żeby zejść do 7l trzeba by poruszać się z prędkością walca... Na trasie przy oszczędnej jeździe pali jakieś 5,5l, ale jak by jechać nieprzyzwoicie wolno to da się zejść poniżej 5l.
6,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 70KM 51kW
Korekta mojego wpisu z 2009 r.Ok 6 m-cy temu uszczelniona i zregenerowana pompa wtryskowa. Najniższe spalanie jakie zanotowałem to wyjazd w Bieszczady, po ok 1300 km podliczenia dało wynik 5,13(trochę jazdy na 4 biegu na serpentynach i ok 20 % na klimie). Cykl mieszany z przewagą jazdy miejskiej (ok.70%) między 8,12-8,66. Spalania w mieście nie udało mi się zmierzyć.
6,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 70KM 51kW
Korekta mojego wpisu z 2009 r.Ok 6 m-cy temu uszczelniona i zregenerowana pompa wtryskowa. Najniższe spalanie jakie zanotowałem to wyjazd w Bieszczady, po ok 1300 km podliczenia dało wynik 5,13(trochę jazdy na 4 biegu na serpentynach i ok 20 % na klimie). Cykl mieszany z przewagą jazdy miejskiej (ok.70%) między 8,12-8,66. Spalania w mieście nie udało mi się zmierzyć.
6,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 70KM 51kW
Korekta mojego wpisu z 2009 r.Ok 6 m-cy temu uszczelniona i zregenerowana pompa wtryskowa. Najniższe spalanie jakie zanotowałem to wyjazd w Bieszczady, po ok 1300 km podliczenia dało wynik 5,13(trochę jazdy na 4 biegu na serpentynach i ok 20 % na klimie). Cykl mieszany z przewagą jazdy miejskiej (ok.70%) między 8,12-8,66. Spalania w mieście nie udało mi się zmierzyć.
5,4
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 70KM 51kW
Witam. Fordem jeździłem 1,5 roku, ale faktycznie może 0,5 roku, ponieważ pracowałem za granicą. Auto jak wiadomo, z tym silnikiem nie nadaje się do jazdy powyżej 130 km/h przez długi czas, bo to męczenie silnika. Na autostradach jeździłem około 130 km/h średnio, w PL na międzymiastowych około 115 km/h. Minimalne spalanie zanotowałem na trasie Niemcy - Holanandia, w 2 osoby + 2 walizki, przy prędkości około 100-110 km/h, bo mi się nie spieszyło. Auto tankowałem w PL tylko na stacjach znanego norweskiego koncernu, ponieważ gdy tankowałem na hipermarketach to palił 1 L/100 km więcej. Nie mogłem w to uwierzyć, sprawdziłem 3 razy. Zawsze tankuję do pełna, to nie ma ściemy. W ruchu miejskim palił około 5,5 - 5,7. Tylko w Warszawie prawie 7, ale to przez to że się więcej stoi niż jedzie. Nie znam oszczędniejszego silnika na trasę, samochód był w najdroższej wersji wyposażenia, sprzedałem ponieważ rdzewiały tylne nadkola.
5,5
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 70KM 51kW
5,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 70KM 51kW
Jak na taką pojemność spalanie jest przeciętne. Wymiana uszczelki pod głowica i rozrządu kosztowała mnie 950 zł.
Ford Escort VII