Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII

Podsumowanie 1046 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,09 zł
3
7,7
46,10 zł
3
7,1
42,51 zł
115
8,5
50,69 zł
107
8,3
49,70 zł
1
9,3
55,68 zł
1
8,3
49,79 zł
312
8,1
48,20 zł
14
7,5
44,91 zł
1
8,2
49,03 zł
28
9,6
57,18 zł
2
10,1
60,47 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
25,55 zł
22
10,0
31,19 zł
35
9,3
29,20 zł
125
9,3
28,99 zł
3
12,0
37,38 zł
2
9,2
28,80 zł
21
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
36,09 zł
42
6,4
39,07 zł
55
6,4
39,32 zł
150
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
19,71 zł
1

Zużycie paliwa Ford Escort VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1046)

5,3
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
10,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
9,6
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
8,5
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Paliwożerny silnik, zły stosunek mocy do spalania, troszeczkę jednak za dużo jak na taką jednostkę.
8,4
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
6,6
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
6,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
Jazda z prędkościami przelotowymi dla tego modelu (110-120) powoduje przyjemnie powolne znikanie paliwka (przy obrotach 2,5k-3k). Jednak coś za coś - krotka skrzynia i ograniczenie do 4400 obrotów dają efekt w postaci prędkości maksymalnej niedużo wyższej niż prędkość przelotowa.
6,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
9,6
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Auto trzeba koniecznie konserwować, bo korozja zrobi swoje. Mój escort po własnym [moim] ustawieniu komputera gazu,[adaptacja+ dostrojenie] dostał drugą młodość.Instalacja gazowa 2 generacji. Przy takim samym spalaniu zyskał na dynamice i elastyczności w zakresie średnich obrotów. Myślałem,że silnik się kończy,bo robił się coraz słabszy- 210tys. w tym 160tys. na gazie.Wystarczy ściągnąć odpowiedni program dla komputera gazowego,podłączyć komputer gazowy z laptopem,włączyć adaptację gazu [samo-regulacja],następną ważną rzeczą jest ustawienie wskazań sondy lambda [musi chodzić w zakresie mieszanka bogata-uboga][pole czerwono-zielone]. Regulację tą przeprowadzamy na parowniku.Podglądnąć wskazania sondy na benzynie. Można również regulować całkowite otwarcie jak i zamknięcie silniczka krokowego gazu [czyli przyśpieszenie chwilowe jak i hamowanie silnikiem].CHWILA PRAWDY!!!Przeciętny gazownik wielu niezbędnych regulacji nie przeprowadza,bo albo instalacja jest zbyt uboga, albo mu się nie chce-twierdzi,że kondycja silnika lub układu zapłonowego jest zła. Nie dajmy nabić się w butelkę!!!Jeśli silnik chodzi idealnie na benzynie, to powinien dać sobie również bardzo dobrze radę na gazie.Przypomnijmy escort 1.6 16V zetec,odradzany do gazu,instalacja 2 generacji założona w 2003r [pierwsza moja regulacja wykonana w 2011r]. Plastykowy kolektor- możliwość strzału i pęknięcia kolektora. To nie jest drogi samochód,a przeciętny Kowalski powinien zrozumieć treść tego materiału i wyciągnąć wnioski. Dzisiaj mówi się o drożejącym paliwie ON i Pb. Polacy nie jesteśmy bogatym społeczeństwem, przeprośmy się z LPG! Mimo, że mam też diesla-OCTAVIA 1.9 TDI [bo jako rodzina potrzebujemy drugiego auta],to nasz zagazowany escort był zawsze bardzo ciekawą alternatywą.
6,8
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
bardzo ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Części łatwo dostępne i niedrogie. Samochód palił na trasie 5,5l/100km, w mieście 8/100.
Ford Escort VII