Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C-Elysee II

Podsumowanie 82 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Citroen C-Elysee II 1.6 VTi 115KM 85kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
43,23 zł
59
6,8
40,77 zł
12
Silnik Benzynowy Citroen C-Elysee II 1.6 VTi 115KM 85kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,9
24,83 zł
8
8,9
27,88 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (82)

6,5
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
6,3
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
6,0
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
7,8
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
6,4
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Spalanie paliwa to pikuś bo jest niskie . Ale zużycie oleju silnikowego to tragedia. W starej Xantii nawet nie musiałem myśleć o dolewkach a w tym litr na 2 miesiące, żenada.
6,4
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Spalanie paliwa to pikuś bo jest niskie . Ale zużycie oleju silnikowego to tragedia. W starej Xantii nawet nie musiałem myśleć o dolewkach a w tym litr na 2 miesiące, żenada.
Dziennik kosztów dla Citroen C-Elysee II
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
5,5
l/100km
6,4
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
6,3
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Przeciętne spalanie oscyluje między 6 a 7 litrów gdzie przeważa jazda po mieście, a poza miastem to głównie obwodnice. Żeby przebić tę granicę trzeba naprawdę mocno się postarać i jeździć bardzo dynamicznie. Natomiast, żeby uzyskać wynik poniżej 6 litrów trzeba wybrać się w trasę bez jakichkolwiek miast i jechać między 100 a 120km/h. Bez większego znaczenia czy z pasażerami i bagażem czy bez.
6,7
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
6,6
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Auto bardzo komfortowe, wyglądem nie odstępuje od droższych samochodów. W środku mnóstwo miejsca dla osób +190cm nawet z tyłu. Pod nogami ogromna ilość miejsca mozna upchnąć dodatkowy bagaż bez zabierania pasażerowi z tyłu miejsca. Widoczność w lusterkach znakomita gorzej z szybą(tył trochę ogranicza widoczność), mało schowków czy chociażby miejsca na kubek (w wersji z podłokietnikiem) jakość plastików jest dobra, nie trzeszczą, są dobrze spasowane, nie uginają się ale szybko robią się zadrapania i otarcia zwłaszcza przy klamce. Auto ma przejechanie 5.5tys km na początku spalanie bylo w okolicach 6.4-6l w trasie przy 90km/h teraz po wymianie oleju i dotarciu auto zaczęło palić znacznie mniej. Największy wynik osiągnięty w 100% w mieście (8.75) na dojazdy do pracy w marcu gdzie bylo jeszcze chłodno wiec silnik nie był dobrze dogrzany, na odległość 4km w jedna stronę ciągle pod górkę i w druga 4 ciagle w korkach (4km - 40minut jazdy...) wiec jak na takie warunki to spalanie bardzo dobre. Od ponad 4tys km mam ustawioną trasę 1 w komputerze ktora pokazuje spalanie 6.2 spadło z 6.5. Obecna trasa pół na pół miasto trasa to 6.1 i maksymalnie pokazywało 6.8l wiec koło 7l przy spokojnej jeździe mozna osiągnąć przy małych korkach i płaskiej drodze. Rekordowo udało mi sie w trasie zejść do 4.9l/100km! Jazda stałe 80km/h w 3 dorosłe osoby i pełny po brzegi załadowany bagażnik. Komputer pokazywal 5.1 dystrybutor 4.9 w drodze powrotnej spalanie wynosiło juz 5.6 z uwagi na włączoną klimatyzację. Teraz jechałem 100/110km/h i spalanie nie przekraczało 6l wiec jak najbardziej to co deklaruje producent jest do zrobienia. Znajomy posiada bliźniaczego 301 w lgp I spalanie gazu w mieście 8-9l w trasie z pełnym obciążeniem 7l przy minimum 90km/h.
7,0
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Citroen C-Elysee II