Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 442 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
399 opinii
Powyżej 20%
40 opinii
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
334 opinie
2-3 razy rocznie
79 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
26 opinii
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
413 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
26 opinii
3 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
367 opinii
Dobrze
46 opinii
Przeciętnie
10 opinii
Źle
5 opinii
Bardzo źle
14 opinii
5,0
Opel Corsa D
Hatchback 1.4 87KM 64kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Silnik może niezbyt duży i zużycie Pb nie było jakieś straszne, ale teraz jest jeszcze lepiej. Na gazie przejechałem już blisko 30 tys km i oszczędności faktycznie są dość spore. Koszt instalacji już się zwrócił. Co do pracy silnika to nie zauważyłem jakichś różnic w stosunku do tego co było na Pb. Wszystko jak należy. Instalacja BRC SQ 24, zakładana w 2014.
5,0
Audi A3 8P
Hatchback 3d 1.6 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja montowana ponad rok temu. Jak na razie zero problemów. Przejechane ma już blisko 40K km i jedyne wizyty w serwisie to na przeglądy, wymianę filtrów i regulację luzów. Spalanie o dziwo bardzo niskie (różnica m-y LPG a Pb nie przekracza 10%). Montaż już dawno się zwrócił, teraz generuje tylko oszczędności
4,5
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
5,0
Chevrolet Cruze
Sedan 1.6 i 113KM 83kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Gaz założony przy 170k km. Jak na razie instalacje sprawuje się bez zarzutu (BRC SQ24). Jak na razie jedyne wizyty w serwisie to 2 przeglądu po 15k km i 30k km, wymiana filtrów, sprawdzenie luzów. Silnik pracuje równo i miarowo, nie ma problemów nawet po podkręceniu na wysokie obroty.
5,0
Volkswagen Caddy III
Kombi 1.6 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Do auta było wkładane BRC SQ 24 jakieś 2 lata temu. Jak do tej pory najeździłem prawie 80k km i nic się nie wydarzyło. Przeglądy robione na bieżąco. Silnik pracuje równo, dobre przyspieszenie - auto głównie robi trasy. Nie ma spadków mocy przy wysokich obrotach. Generalnie dobra instalacja, jeszcze lepsza regulacja.
5,0
Renault Clio III
Grandtour 1.2 i 75KM 55kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Przejechałem na gazie jak na razie 150000 zero problemów jedna regulacja zaworów wymiana tylko filtrów spadek mocy niewyczuwalny samochód spala 8 litrów gazu przy cenie 1,62 na 100 km, to policzcie jak wychodzi tanio w stosunku do benzyny,jest to mój pierwszy samochód na gaz mimo obaw jakie mialem .wypisuja ludzie rózne glupoty na temat gazu ,mój nastepny samochód tez bedzie...
5,0
Skoda Fabia I
Sedan 2.0 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Spory silnik jak na tą Skodą, ale z gazem współpracuje bardzo dobrze. Założone BRC SQ 24 na początku 2015r, jak na razie żadnych niespodzianek. Spalanie zadziwiająco niskie. Jedyne wizyty w serwisie to na przegląd i wymianę filtrów.
4,8
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 42 tys. km
użytkowana przez: 56 tys. km
5,0
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Kilka lat temu założyłem instalację BRC SQ 24. Jej koszt wraz z montażem i wszystkimi dodatkami zwrócił się już po niecałych 2 latach. Auto pali niewiele, w porównaniu z benzyną jakieś 5-10% więcej w zależności od jazdy. Silnik pracuje bez zarzutu, szybko przechodzi na gaz.
5,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 12 tys. km
użytkowana przez: 8 tys. km