Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 74 opinii
Średnia ocena
4,4
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
62 opinie
Powyżej 20%
11 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
49 opinii
2-3 razy rocznie
18 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
6 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
59 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
14 opinii
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
53 opinie
Dobrze
9 opinii
Przeciętnie
5 opinii
Źle
2 opinie
Bardzo źle
5 opinii
4,0
Chrysler Neon II
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Praktycznie nie czuć momentu przełączania na gaz i praca silnika jest równa. Jestem bardzo zadowolony z ekonomicznego punktu widzenia :) jak na razie zero kłopotów (zrobiłem 5.000 km) tylko zapala mi się czasem kontrolka check engine - info o braku benzyny w komorze spalania - chyba normalne jak się jeździ na gazie :)
4,5
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 16V 105KM 77kW
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Założyłem instalację bardzo niedawno. Myślę, że wymaga jeszcze regulacji, ale jestem zadowolony. W VW podobno czułe są przepustnice i moduły silniczka krokowego więc muszę te elementy wyczyścić bo nierówne obroty miałem już przed założeniem instalacji. Ceny gazu rewelacyjne:) wreszcie tankowanie przestało mnie wkurzać. Polecam zakład w Poznaniu na Lutyckiej 97.
2,8
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
homologacja: P.P.H.U. "CZECH" I.Czech
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Szarpanie na zimnym silniku, nierównomierne przyspieszanie z wolnych obrotów, pojedyncze szarpnięcia przy przyspieszaniu, duże spalanie, b. głośne wtryskiwacze
1,0
Chevrolet Lacetti
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Poza początkowymi problemami z ustawieniem parametrów instalacji jakie miał pracownik warsztatu ( nie z winy instalacji tylko wynikającymi z WSZECHWIEDZY mechanika)nie sprawia żadnych problemów. nie twierdzę również, że jeździ się lepiej niż na benzynie ale nie chodzi oto żeby było lepiej a o to żeby było taniej. POLECAM