Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 74 opinii
Średnia ocena
4,4
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
62 opinie
Powyżej 20%
11 opinii
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
49 opinii
2-3 razy rocznie
18 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
6 opinii
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
59 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
14 opinii
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
53 opinie
Dobrze
9 opinii
Przeciętnie
5 opinii
Źle
2 opinie
Bardzo źle
5 opinii
2,0
Alfa Romeo 147
Hatchback 1.6 i 16V T.Spark 120KM 88kW
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja ok, ale mechanik wyciął katalizator. Już wspólnik czekał od rana na części i uprzedzał że to auto źle jeździ na gazie i trzeba wyciąć kata Ustawione od samego początku. Omijać szerokim łukiem gazownika na ul. Bałuckiego w Rzeszowie. Udaje,że nie wie czemu auto szarpie a na komputerze pokazuje błąd sondy. Inny mechanik sprawdzał i wycięty katalizator.
2,5
Ford Econoline IV
Minivan 5.4 i V8 XLT E-150 258KM 190kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 256 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Nie doszło do montażu, serwis zażądał dodatkowego 1000pln bo rzekomo "myślał" że to v6 a nie V8 auto było tydzień wcześniej podstawione do wyceny wyraźnie było mówione że to 5.4 V8 nawet pokazywałem jak dostać się do każdego kolejno wtrysku. Nigdy takiej niekompetencji nie spotkałem a sam prowadzę warsztat aut amerykańskich. Trafiłem bo szukałem podwykonawcy na montaż LPG w...
5,0
Opel Vectra B
Kombi 2.2 16V ECOTEC 147KM 108kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 220 tys. km
Czy jechałem autem 60 na godzinę, czy 150, podobne spalanie, około 12l. Wszystko śmiga jak należy. Jestem bardzo zadowolony.
4,5
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Instalacja spisuje sie swietnie. Do tej pory musialem jedynie przyjezdzac do 10tys na zwykla kontrole i raz sie zdarzylo, ze musial byc wyczyszczony jakis gwint. Dzialo sie po prostu tak, ze na zimnym silniku nie dalo sie zmienic na gaz, jedynie od okolo 60 stopni.
5,0
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jak narazie jedyna różnica to cena pb od lpg na stacji benzynowej i niech tak zostanie :)
5,0
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
po 2 latach użytkowania śmiało piszę 10 na 10
4,3
Peugeot 407
SW 2.2 16V 158KM 116kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 23 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Slychac roznice w pracy procesu wtryskiwania mieszanek benzyny a Lpg
4,5
Honda Stream
Minivan 1.7 i 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km
4,3
Opel Omega B
Sedan 3.2 V6 ECOTEC 218KM 160kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
V6 wymaga wysokiej jakości instalki LPG. U mnie co prawda jest pełna sekwencja, ale poprzedni właściciel poskąpił na wtryskiwaczach. Zamontowane są VALTEKi czerwone i wystrojenie ich jest możliwe, ale szybko się rozkalibrowują, a V6 jest wrażliwe na skład mieszanki. Posiada 4 sondy lambda i dłuższe odstępstwo od wartości idealnych skutkuje wywaleniem Checka. Zbieram już...
5,0
Seat Altea
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km