Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 251 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
218 opinii
Powyżej 20%
31 opinii
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
215 opinii
2-3 razy rocznie
29 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
239 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
10 opinii
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
225 opinii
Dobrze
20 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Źle
2 opinie
Bardzo źle
2 opinie
5,0
Volvo V50
Kombi 2.0 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Praca silnika po montażu LPG bez zarzutu. Nie wiem na ile to zasługa instalacji (BRC SQ 32), montażu, strojenia czy samego silnika. Grunt że wszystko działa idealnie. Opinia po przejechaniu 40 tys.km. Moc pozostała, spalanie na poziomie 11l/100km. Odpalanie zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku i przechodzienie na gaz bez problemu.
4,5
Mazda 6 II
Sedan 1.8 MZR 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 153 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC Sq32. Instalacji bardzo dobrej jakości nie ma z nią żadnych problemów gdy jest poprawnie zestrojona. Auto pracuje książkowo na lpg. Polecam
5,0
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
4,5
Honda Civic VIII
Coupe 1.8 i 16V 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Montowałem instalacje gazową BRC Sequent 32 do swojej Hondy. Z opinii gaowników wynikało, że to jedna z lepszych instalacji stąd też taki wybór. Obecnie jestem po dwóch przeglądach na okresie gwarancyjnym. Wszystko jest jak najbardziej w porządku nie mam powodów do zmartwień. Myślę, że był to dobry wybór.
5,0
Alfa Romeo 159
Sedan 1.8 MPI 16v 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 89 tys. km
użytkowana przez: 21 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 z OBD. Zbiornik do bagażnika wszedł 55l. Silnik na gazie nie sprawie problemów. Praca poprawna. Moc jak była tak pozostała. Nie wraca na benzynę przy zwiększaniu obrotów, nawet powyżej 4tys. Jak dla mnie jest ok.
5,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d Valvematic 130 132KM 97kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Zakładana instalacja BRC SQ 32. Przejechane do tej pory 30 tys.km. Silnik na gazie bez problemów pracuje. Żadnego szarpania, spadków mocy, ani powrotów na benzynę nie zauważyłem. Można trochę podgazować i dalej moc pozostaje.
4,5
Seat Toledo III
Sedan 1.6 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 204 tys. km
użytkowana przez: 32 tys. km
Z samej instalacji jestem bardzo zadowolony. Zamontowałem instalację BRC Sequent 32 Była tania i okazała się bardzo dobra do tego silnika. Auto po montażu nie zmieniło swojej pracy, nadal ładnie wkręca się na obroty i równo pracuje.
4,5
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 153 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
Instalacja BRC Sequent32 obecnie ma 30 tys km przebiegu. Mam za sobą dwa przeglądy, na których nie było żadnych niezgodności. Silniki forda bardzo dobrze współpracują z instalacjami gazowymi, także nie ma się czego obawiać. Spalanie lpg 8l/100km. Także spore oszczędności.
4,5
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 17 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Pomimo wątpliwści jakie miałem z montażem instalacji LPG w mojej hondzie CRV, z perspektywy przejechanych ponad 100 tyś km, z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to był strzał w 10-kę!!! Zero jakichkolwiek problemów, CRV z dobrze dobraną instalacją LPG spisuje się rewelacyjnie. Średnie spalanie to ok. 10 l gazu/100 km, w trasie przy prędkości 140-150 km/h, 4 osoby +...
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 70KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Witam. Instalacja spisuje się idealnie pomimo pojemności silnika autko jak na swoją moc jest bardzo żwawe i dynamiczne. Brak jakichkolwiek oznak nieprawidłowej pracy silnika. W trakcie samego przełączenia paliw oraz jazdy kierowca nie jest w stanie zauważyć na jakim paliwie jedzie gdyby nie wskaźnik gazowy i kontrolka sygnalizująca rodzaj paliwa. Spalanie LPG trasa około 6l...