Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 206 opinii
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
180 opinii
Powyżej 20%
26 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
154 opinie
2-3 razy rocznie
37 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
15 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
191 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
15 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
164 opinie
Dobrze
25 opinii
Przeciętnie
5 opinii
Źle
4 opinie
Bardzo źle
8 opinii
4,3
Opel Corsa D
Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 100KM 74kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 44 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Instalacja działa bez zarzutu, duża oszczędność przy jeździe na gazie. Polecam wszystkim serwisowanie auta w Auto Mixie w Skrzyszowie.
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 258KM 190kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 50
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km
Wszystko w jak najlepszym porządku, polecam.
5,0
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Na tej stronie nie ma możliwości oceny PRINSA DLM 3.00 Posiadam Prins DLM 3.00 - polecam każdemu, od zawsze mam autka w LPG ale to co jest w bezpośrednim wtrysku ciekłego gazu, jest nie do opisania!!! Autka stworzone wprost pod instalacje gazowe. Minimalne modyfikację + jazda i dopalanie na gaznie 100% + zerowy spadek mocy. Ja jestem mega zadowolony.
5,0
Renault Scenic II
Minivan 1.6 i 16V 115KM 85kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 191 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Idealnie współpracująca instalacja z silnikiem. Jedyny mankament to problem z oszukaniem komputera, który zdejmuje ze stanu paliwo z baku przeliczając z przejechanych kilometrów zamiast pozostawać na stanie faktycznym. Po wyłączeniu silnika komputer ponownie odczytuje stan baku paliwa. Poza tym działa bez zarzutu
2,0
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 BioPower 210KM 154kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 198 tys. km
Masakra, spartolili totalnie
4,0
Toyota Avensis II
Sedan 2.0 VVT-i 147KM 108kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 113 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
O Gazik słyszałem wiele dobrego od znajomych, na forach i po zakupie toyoty sam chciałem u nich zamontować instalacje w silniku z bezpośrednim wtryskiem (toyota avensis 2.0 D4). Niestety ze względu na zbyt odległe terminy nie mogłem i zamontowałem w innym krakowskim autoryzowanym serwisie STAG. Po zainstalowaniu notorycznie był problem, jednak wtedy skontaktowałem się z...
5,0
Suzuki Grand Vitara II
SUV 2.0 i 16V 140KM 103kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 88 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
super ! kolejne BRC i zero problemów, 150tys zrobione i jest mega !
4,5
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
.
5,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: LPGTECH
przebieg: 295 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
4,8
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 24 tys. km
użytkowana przez: 4 tys. km