Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 40 opinii
Średnia ocena
4,4
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
30 opinii
Powyżej 20%
10 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
26 opinii
2-3 razy rocznie
8 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
6 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
31 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
9 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
29 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
4 opinie
Bardzo źle
1 opinia
3,5
Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Sedan 2.0 Turbo 280KM 206kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
4,5
Chrysler LE Baron III
Cabrio 3.0 i V6 136KM 100kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: LOVATO
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
zdecydowanie polecam tą firmę .miła i szybka obsługa .widać że pracują tam fachowcy.
2,3
Audi 80 B4
Sedan 1.6 70KM 51kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 100
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
dławi się na niskich obrotach , czesto trzeba regulować instalacje
3,5
Audi 80 B4
Avant 2.0 90KM 66kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Chyba jednak niepotrzebnie zakładałem gaz , silnik zrobił się mulasty:/ , ale niedługo sprzedaje także problem z głowy.
4,3
Nissan Primera II
Kombi 2.0 16V 131KM 96kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja działa dobrze, żadnych problemów. Generalnie byłbym zadowolony z usługi gdyby nie niechlujny montaż: -Przewody do wtryskiwaczy zaciśnięte jedną opaską wiszące luźno, jak z resztą większość kabli. -Niewykorzystany zapas przewodów upchnięty luzem za akumulatorem. -Centralka przykręcona do osłony akumulatora wkrętem. -Przepust między komorą silnika i kabiną...
2,3
Audi A6 C6
Avant 2.8 V6 FSI 190KM 140kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 100
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
4,8
Kia Sephia I
Sedan 1.6 i 80KM 59kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
no właśnie po 4 latach mam kłopot z wywalaniem rezonatora. Poszedł już drugi, szukam następnego rezonatora na szrocie i trzeba będzie powymieniać jakieś kabelki chyba. Najgorsze jest to rozwalanie rezonatora na drodze. silnik się wyłącza, ogarnia mnie panika, jakby samochód się rozwalał na pół. Żeby nie oszczędność, wolałabym jeździć na benzynie.
5,0
Opel Astra F
Kombi 1.6 i 71KM 52kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: LOVATO
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 160 tys. km
5,0
Honda Odyssey III
Minivan 3.5 V6 252KM 185kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
4,5
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: LOVATO
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja nawet dobra, aczkolwiek reduktory tej klasy niewytrzymują zbyt długo, na szczęście gdy padnie ten, mam już "dużego BRC'a" - czyli AT-90E i SE81 (oczywiście oba podciśnieniowe).