Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 40 opinii
Średnia ocena
4,4
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
30 opinii
Powyżej 20%
10 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
26 opinii
2-3 razy rocznie
8 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
6 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
31 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
9 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
29 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
4 opinie
Bardzo źle
1 opinia
4,5
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 1.6 16V 117KM 86kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Chevy od nowości mój po utracie gwarancji (ma 3 lata ) zaszalałem i założyłem LPG. Spodziewane oszczędności na gazie prze 3 lata to 28 tys zł Stag Qnext . - podłączony na bt do telefonu z aplikacja stag mobile - podgląd online. Mój miesięczny przebieg to 4700 instalacja zwróci mi sie po 7000 km ( 2 msc). Poza tym po przejechaniu 5000 km byłem w ASO sprawdzili luzy...
4,5
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 1.6 16V 117KM 86kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Chevy od nowości mój po utracie gwarancji (ma 3 lata ) zaszalałem i założyłem LPG. Spodziewane oszczędności na gazie prze 3 lata to 28 tys zł Stag Qnext . - podłączony na bt do telefonu z aplikacja stag mobile - podgląd online. Mój miesięczny przebieg to 4700 instalacja zwróci mi sie po 7000 km ( 2 msc). Poza tym po przejechaniu 5000 km byłem w ASO sprawdzili luzy...
5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 3.7 i V6 2WD 213KM 157kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 79 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
4,5
Seat Toledo II
Sedan 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: BRC
przebieg: 204 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
4,5
Skoda Octavia I
Kombi 1.8 T 4x4 150KM 110kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 234 tys. km
użytkowana przez: 101 tys. km
Założyłem Stag 300 ISA2 przy 230tys. Po zmianie programu przy 300tys wymieniłem wtryskiwacze na wydajniejsze Barracuda oraz reduktor na KME Gold GT, całość zestrojona na hamowni. LPG serwisuje co 8-10tys km nigdy nie miałem problemu z instalacją, zdecydowanie polecam. Regularne przeglądy, wymiany filtrów (stosuję z włókna szklanego), świece co 40tys i = ZERO problemów.
2,0
Mercedes Klasa C W202
Sedan W202 1.8 122KM 90kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: STEFANELLI
przebieg: 256 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
masakra
5,0
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.0 i 16V 141KM 104kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 186 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Stag 200 GoFast, reduktor Tomasetto artic (do 200koni), wtryski zielone Hany. Idealnie sie zaadaptowala. Spalanie nic nie rozni sie od jazdy na benzynie. Takie samo spalanie oraz osiagi. Krzejechalem juz kilkanascie tys kilometrow w zimie i w lecie i nie goe jej nic zarzuci. Jedynie uruchamianie silnika ustawilem na benzyne gdyz na gazie potrafi sie zadlawic i nie...
5,0
Kia Sorento II
SUV 2.4 DOHC 174KM 128kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
4,3
Opel Vectra B
Kombi 1.6 i 16V 101KM 74kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: LOVATO
przebieg: 310 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
5,0
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 240 tys. km
Prawie 250 tys. na gazie. Silnik idealnie nadaje się do gazu. Radzę zamontować dobrą instalację, mam STAG 300 i nigdy problemów! Jeżeli silnik wam zaczyna klepać jak diesel, wymienić tłoki z pierścieniami (wada tych silników - poszukajcie na forum w internecie, ładnie opisane co należy zrobić.). Montować i jeździć :)