Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 38 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
35 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
31 opinii
2-3 razy rocznie
5 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
37 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
31 opinii
Dobrze
7 opinii
5,0
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 8 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
4,3
Audi A3 8P
Sportback 1.6 102KM 75kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: LPGTECH
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Po przejechaniu około 5-7 tys. km wizyta na wymianę filtrów. Jak dbasz tak masz :) Jedyny problem to obroty, zwiększony pobór oleju oraz korozja wydechu. Pozdrawiam
4,8
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: LPGTECH
przebieg: 179 tys. km
użytkowana przez: 19 tys. km
Zadnych problemow
4,3
Renault Fluence
Sedan 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 26 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Ogólnie do samej instalacji nie mam zastrzeżeń. Po przejechaniu 7 tys. kilometrów padł czujnik temperatury i to była bardzo nie przyjemna wizyta w tym serwisie z kasowali mnie na kwotę 140 zł. pod pretekstem wykonania przeglądu na który nie wyraziłem zgody po 10000 km. chociaż auto od ostatniego przeglądu przejechało tylko 6600 km. i dodatkowo zostawili samochód na kolejny...
4,8
Subaru Justy III
Hatchback 1.3 i 16V AWD 94KM 69kW
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: LPGTECH
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
5,0
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.5 169KM 124kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
5,0
Ford Ka II
Streetka 1.6 Sport 95KM 70kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Silnik pracuję identycznie jak na LPG. Super zestrojenie instalacji. Nie wiadomo nawet kiedy przełącza się na gaz (brak szarpnięcia). Minusem jest mały zbiornik gazu (nie ma fizycznie możliwości montażu większego, co w połączeniu ze sporym spalaniem powoduje konieczność odwiedzania stacji co około 170 km).
5,0
Mercedes Klasa E W210
Sedan 3.2 220KM 162kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: LPGTECH
przebieg: 129 tys. km
użytkowana przez: 16 tys. km
5,0
Skoda Fabia I
Sedan 1.4 80KM 59kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: LPGTECH
przebieg: 131 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km
Instalację zakładał znajomy gazownik. Gaz przełącza się po osiągnięciu 38*C (w lecie 0,5-1,3 km; w zimie 1-2 km). W trakcie jazdy można dowolnie "bawić się" przełącznikiem - brak jakichkolwiek szarpnięć. Spalanie na poziomie 7,2-7,5 L lpg. Wymieniony filtr gazu, zero kosztów dodatkowych. Gazownik -> A. Maksio, Gorzyce przeworskie
5,0
Dodge Caliber
Hatchback 2.0 i 16V 160KM 118kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 61 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Przy temp.ok. 30 C auto odpalało od razu z LPG i zaraz gasło ale to naprawdę ekstremalne warunki które mogły zakłócić działanie.