Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 38 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
35 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
31 opinii
2-3 razy rocznie
5 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
37 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
31 opinii
Dobrze
7 opinii
4,8
Nissan Almera Tino
Tino 1.8 114KM 84kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: LPGTECH
przebieg: 212 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Na zimnym silniku trochę szarpie i brakuje mocy. Ja silnik się ugrzeje to jest ok.
3,5
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 290 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
przez pierwsze kilka km kilka problemów - głównie dostrojenie instalacji + błąd przy montażu . po serwisie wszystko okej. Lekka różnica pomiędzy gazem a benzyną.
4,5
Opel Omega B
Kombi 2.6 V6 180KM 132kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: LPGTECH
przebieg: 21 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
Zero problemów
5,0
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: LPGTECH
przebieg: 157 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
4,5
Volvo V70 I
Kombi 2.4 i 20V 170KM 125kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 215 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Tak samo jak na benzynie.
5,0
Alfa Romeo 166 II
Sedan 2.5 i V6 24V 188KM 138kW
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: LPGTECH
przebieg: 252 tys. km
użytkowana przez: 36 tys. km
Brak instalacji AEB KING na liście, taka została mi założona, wtryskiwacze barracuda i reduktor KME TWIN( miałem w planach podniesienie mocy). Auto jeździ bardzo dobrze, nie mam żadnych problemów z instalacją.
5,0
Alfa Romeo 166 II
Sedan 2.5 i V6 24V 188KM 138kW
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: LPGTECH
przebieg: 252 tys. km
użytkowana przez: 36 tys. km
Brak instalacji AEB KING na liście, taka została mi założona, wtryskiwacze barracuda i reduktor KME TWIN( miałem w planach podniesienie mocy). Auto jeździ bardzo dobrze, nie mam żadnych problemów z instalacją.
4,8
Ford Fusion
Mikrovan 1.4 Duratec 80KM 59kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 119 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja wyposażona w lubryfikację (szczerze - nie wiem czy coś to daje poza bardzo denerwującymi wyciekami płynu wynikającymi z zastosowania beznadziejnego korka w zbiorniczku tego płynu). Zmiana sposobu zasilania - benzyna na gaz (i na odwrót) bardzo płynna, praktycznie nie wyczuwalna. Spalanie pozostawia niestety wiele do życzenia.
4,5
Opel Vectra B
Hatchback 2.0 i 16V 136KM 100kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 260 tys. km
użytkowana przez: 48 tys. km
Silnik pracuje lepiej niż na samej benzynie przed instalacją, pracuje równo, gładko się przełącza, mocy nie ubyło, a raczej jakby przybyło, instalacja jest bardzo dobrze dopasowana i zestrojona.
5,0
Renault Espace IV
Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km