Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 39 opinii
Średnia ocena
5,0
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
37 opinii
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
38 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
39 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
38 opinii
Dobrze
1 opinia
5,0
Kia Sportage III
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Bezpośredni wtrysk, a instalacja BRC sprawuje się bez zarzutu. Silnik pracuje równo, nie ma żadnych spadków mocy i przełączania na Pb nawet przy gwałtownym przechodzeniu na wyższe obroty. Dobrze przyspiesza, spalanie i dynamika ok. Jestem zadowolony
5,0
Seat Altea
XL 1.8 TSI 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 122 tys. km
użytkowana przez: 42 tys. km
4,8
Fiat Croma II
Kombi 1.8 16v 140KM 103kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Po przejechaniu 150km współpraca instalacji z silnikiem dobra. Jest jedno poważne zastrzeżenie: w silniku są manualnie sterowane popychacze zaworów, więc bezwzględnie potrzebne są lubryfikator oraz regularna kontrola zaworów, bez tego po około 80 tys km lpg niezależnie od instalacjiwypali gniazda zaworowe (jak w moim przypadku) i albo zawory do regulacji/wymiany albo głowica...
5,0
Mazda CX-7
SUV 2.3 258KM 190kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 17 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
5,0
Volvo S40 II
Sedan 2.0 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto w dalszym ciągu świetnie się prowadzi. Silnik pracuje równo, nie zauważyłem żadnych zmian w jego pracy, ani mocy. Przyspieszenie jest w dalszym ciągu na dobrym poziomie, auto dobrze zbiera się do wyprzedzania. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Instalacja zakładana w Tarnowie (BRC SQ SDI)
4,5
Mazda CX-7
SUV 2.3 244KM 179kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 115 tys. km
świetna instalacja po przejechaniu 100 tys km auto jest nadal w świetnej kondycji. A koszta instalacji już dawno się zwróciły. polecam
5,0
Audi Q7 I
SUV 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 92 tys. km
Nie widzę żadnej różnicy ,silnik tak samo pracuje na LPG jak na benzynie.
5,0
Volvo S40 II
Sedan 2.0 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto na gazie sprawuje się nie gorzej niż na Pb. Instalacja BRC SDI dobrze wyregulowana, spełnia moje oczekiwania. Spalanie większe ok 15-20 % niż na Pb, moc w silniku nie spadła, a przynajmniej nie odczuwam żeby coś się zmieniło.
5,0
Kia Sorento I
Terenowy 3.3 i V6 245KM 180kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 129 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja rewelacja , spisuje się bez zarzutów .
5,0
Seat Leon III
Hatchback 1.8 TSI 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 33 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Instalacja BRC SQ SDI, gwarancja bez limitów km. Spalanie na dobrym poziomie, około 7-8l. Dobrze wyregulowana instalacja nie pozwala odczuć żadnych ubytków mocy, przejście jest bardzo płynne.