Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 39 opinii
Średnia ocena
5,0
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
37 opinii
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
38 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
39 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
38 opinii
Dobrze
1 opinia
5,0
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Po przejechanych ponad 25 tys km z instalacją mogę stwierdzić, że jest bezproblemowa i praktycznie niezauważalna. Komputery (VW i BRC) współpracują wzorowo. Przełączanie na gaz płynne, dotrysk benzyny również. Podział procentowy zużycia gazu do benzyny zależny od stylu jazdy - u mnie od 93%/7% aż po 75%/25%. Najbardziej optymalne warunki uzyskuję jadąc do 3 tys obr/min....
5,0
Ford Mondeo V
Sedan 2.0 EcoBoost 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Najlepsza bez różnicy między benzyną a gazem
5,0
Seat Leon III
Hatchback 1.4 TSI 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 45 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Instalacja założona BRC SDI 2.0. Była to najtańsza i zarazem najlepsza opcja z dostępnych. Przekonałem się o tym po przejechaniu 100 tys.km. Nic nie musiałem absolutnie robić poza standardowymi przeglądami i wymianą części eksploatacyjnych.
4,5
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Na razie jestem świeżym użytkownikiem auta z LPG. Doradca firmy BLOKMAN zaproponował dedykowaną do silnika instalację firmy BRC SDI 2. Jakość montażu wraz z estetyką na bardzo wysokim poziomie. Cena bardzo konkurencyjna, choć ta instalacja do tanich nie należy ... :-) Pierwsze odczucia bardzo pozytywne - przełączanie na gaz niezauważalne, brak spadku mocy - nie widzę różnicy...
5,0
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 3.2 V6 (320) 218KM 160kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 177 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Instalacja idealnie dobrana do pojazdu. Sprawuje się niezawodnie. Przejechane na gazie około 150.000km.
5,0
Land Rover Range Rover Evoque I
SUV 5d 2.0 Si4 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja w środku BRC SDI 2.0, montaż w Tarnowie - Czakram. Jak na silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny, auto nic nie straciło na mocy i dynamice po montażu LPG, a tego najbardziej się obawiałem. Wkręcenie na wysokie obroty też nie powoduje przejścia na Pb. Od montażu przejechałem blisko 50 tys. km na lpg, ponad 2 razy więcej niż na Pb. Inwestycja moim zdaniem trafiona....
5,0
Volkswagen Tiguan I
SUV 1.4 TSI 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Praca silnika na LPG bez zarzutu. Instalacja SDI BRC 2.0. Przejechane blisko 50 tys km. Spalanie w granicach 10l/100km. Przyspieszenie zostało, mocy nie ubyło. Montaż instalacji do tego silnika to był dobry pomysł
5,0
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Jak do tej pory auto spisuje się doskonale.
5,0
Audi Q5 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Dopiero w Tarnowie zdecydowali się podjąć instalacji LPG do mojego Q5. BRC SDi 2.0. Od momentu montażu przejachałem już blisko 50 tys.km. Wizyty jedynie na przeglądy. Silnik nic nie stracił na mocy ani na dynamice. Przyspiesza bez problemu, na gaz przechodzi płynnie i szybko. Jestem zadowolony.
5,0
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TSI 210KM 154kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Założona instalacja BRC SDI 2.0 dedykowana pod konkretny silnik. Założona kilka m-cy wcześniej. Z obserwacji jazdy auto nic nie straciło na mocy, fajnie zbiera się na trasie, nie ma problemu z przełączaniem na gaz. Przy normalnej jeździe spala mi ok 11-12 l LPG i 1l Pb na 100km. Jeszcze parę tysięcy km i koszt montażu się zwróci.