Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 56 opinii
Średnia ocena
4,2
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
33 opinie
Powyżej 20%
23 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
29 opinii
2-3 razy rocznie
17 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
10 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
48 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
8 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
39 opinii
Dobrze
8 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
6 opinii
Bardzo źle
2 opinie
5,0
Toyota RAV4 III
MPV 2.0 i 16V 152KM 112kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 92 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
5,0
Audi A4 B6
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: LPGTECH 300
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Na gazie auto pracuje bez wyczuwalnych różnic w stosunku do PB
4,5
Audi A3 8P
Hatchback 3d 1.6 102KM 75kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 173 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
4,5
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: ROMANO RIS
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Czy nastąpił spadek mocy na gazie? Tak nastąpił ale różnica jest nieodczuwalna! ponieważ ten silnik jest słaby i różnica osiągów o + 1 s do 100km/h jest nie do wykrycia przez "dupo-hamownie" Natomiast urządzeni pomiarowe wykazuje straty mocy w górnym zakresie obrotowym, w dolnym auto zdecydowanie lepiej wkręca się na obroty(na benzynie z niskich obrotów zamula, być może coś...
4,3
Alfa Romeo 159
Sportwagon 1.8 MPI 16v 140KM 103kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 165 tys. km
Po przejechaniu ok 25 tys pomimo zastosowania smarowania gniazd zaworowych, wypaliło gniazda zaworowe, i delikatnie zawory, w okresie zimy samochód dławił się i szarpał na zimnym silniku, jak sie zagrzał to było ok, minimalnie nierówna praca na wolnych obrotach, wszystko zaczęło się dziać po instalacji LPG, wcześniej nie było z tym problemów, nie polecam instalacji gazowej...
3,3
Citroen C3 II
Hatchback facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 9 tys. km
3,0
Skoda Felicia I
Hatchback 1.3 68KM 50kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 9 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AG
przebieg: 98 tys. km
użytkowana przez: 36 tys. km
5,0
Lexus GS II
Sedan 3.0 228KM 168kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 239 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
W ciągi trzech lat musiałem wymienić reduktor i filtry i to wszystko. Zaznaczyłem, że nie odczuwam różnicy, ale odczuwam tylko bardzo małą.
5,0
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Bardzo profesjonalne podejście do klienta,miła obsługa , samochód po założeniu instalacji gazowej został oddany w terminie, w przystępnej cenie, możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego to ogromna wygoda. Polecam warsztat AutoMix bo mimo rzadkiego modelu samochodu instalacja gazowa jest założona w sposób estetyczny, nie stwarza niemiłych niespodzianek na drodze . Udana...