Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
4,3
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Dobra instalacja do tego samochodu,znacznie obniża koszty eksploatacji.(Niemcy w 2008 zaczeli produkowac seryjne POLO na LPG.) Koszty instalacji wroculi po 14 miesiecy. Oczczedzam okolo 2000-2500 PLN co roku. Nie mialem zadnych problemow przez 88 000 km. Na autostradach zawsze jezdzię na benzynę.
5,0
Renault Scenic I
Minivan 1.4 i 16V 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
3,5
Opel Astra F
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Astre na gaz używaman na taxi przejeczhałem nią na gazie ponad 100 000 km i jest okej jedyną rzeczą która w miare regularnie się psuje to silniczek krokowy(około 50pln za zamiennik), spalanie gazu w mieście to 12-12,5 , w trasie minimum jnakie osiągnełem to 7,12 , cziężko jest przekroczyć w trasie 8,5 litra jadąc dynamicznie z kompletem pasażerów.
3,5
Ford Fiesta V
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Od dnia zainstalowania instalacji wskaźnik ilości gazu w zbiorniku nie podaje prawidłowego odczytu. Jak tłumaczy serwis jest to wada fabryczna zbiornika i źle ekranowanego czujnika. Poza tym instalacja pracuje dobrze.
5,0
Opel Vectra B
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC BLITZ
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Autko chodzi miodzio! Może nawet lepiej niż na benzynie... :)
4,8
Fiat Uno II
Hatchback 1.0 i.e 45KM 33kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST LIGHT
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Ten silniczek bardzo dobrze znosi "zagazowanie". Lekkie falowanie wolnych obrotów to jedyna wada jaka występuje (bardziej wyczuwalne na LPG).
3,8
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
do 30 tyś km było ok a dalej dzieją się cuda,auto gaśnie na wolnych obrotach ma trudności w odpaleniu przy niskich temp.
4,5
Chrysler Voyager V
Van 3.8 i V6 218KM 160kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Przy dłużej utrzymywanych niskich obrotach silnika ok. 1500-2500 (jazda na tempomacie) da się wyczuć jakiś przeskok, chwilową utratę pracy silnika lub coś w tym rodzaju. Narazie diagnozujemy problem ze stacją montażu. Zobaczymy co z tego będzie. Reszta ok., spalanie identyczne jak na gazie, utrata mocy minimalna, prawie nieodczuwalna.
5,0
Renault Megane I
Sedan 1.4 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Różne są opinie o Renówkach, jest też taka że lubią gaz. Potwierdzam, 100KM bez żadnych problemów (związanych z gazem, inne były i to nie mało). Auto spala 9.5-10 l gazu. Połowa trasa (podemiejska) a reszta Kraków z całą gamą korków. Polecam innym.
1,0
Daewoo Espero
Sedan 1.5 i 16V 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC BLITZ
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
dobra i niedroga instalacja do tego samochodu, znacznie obniża koszty eksploatacji