Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 1606 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
1407 opinii
Powyżej 20%
194 opinie
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
1310 opinii
2-3 razy rocznie
220 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
71 opinii
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
1497 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
104 opinie
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1401 opinii
Dobrze
123 opinie
Przeciętnie
23 opinie
Źle
30 opinii
Bardzo źle
29 opinii
5,0
Ford Mondeo I
Hatchback 1.6 i 16V 88KM 65kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
jestem zadowolony z instalacji koszty jazdy spadly o ponad polowe benzyny spalal ok. 11l benzynki wiec jestem zadowolozy i nie odczuwam spadku mocy
5,0
Fiat Punto II
Hatchback 1.2 i 60KM 44kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Polecam. Przy obecnych cenach sekwencji naprawdę warto dołożyć te parę stówek i mieć instalację bezproblemową. Za zwykłą instalację zaśpiewano mi 2100 a za tą sekwencję 2400. Warto? WARTO!!! I jeszcze jedno warto: tankować na wypróbowanych stacjach. Ja tankuję najczęściej na AUCHAN i jak gazownik zobaczył filtr po 15tys to powiedział że jest tak czysty że nie ma sensu go...
4,5
Hyundai Getz
Hatchback 1.3 MPI 82KM 60kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
serwisowanie zgodnie z harmonogramem, praktycznie co 15 000km. Wymiana filtrów( faza ciekła i faza gazowa) wymiana świec po 45 000km. W tej chwili wszystkie instrukcje polecają wymianę świec i kabli, ale auto jeździ jak pszczoła, a komputer pokładowy nie melduje żadnych usterek typu wypadanie zapłonów na poszczególnych garach ani t.p. Spalanie od 7-9 ltr/100 km. z czego ok...
3,8
BMW Seria 3 E36
Sedan 316 i 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AUTRONIC AL-700
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Kilka razy strzelił przy przejściu z benzyny na gaz, na szczęście bez konsekwencji (zadziałały zabezpieczenia). Ostatnio po czyszczeniu parownika z parafiny czuc gaz w środku kiedy samochód stoi z włączonym silnikiem. Spadek mocy wyczuwalny przede wszystkim tylko w mieście (II, III bieg) na trasie moc jak dawniej. Ogólnie ok.
3,3
Opel Astra F
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC BLITZ
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Wymieniony został reduktor,szkiełko, centralka,źle działa komputer sterujący (im zimniejszy silnik,tym szybsze przełączanie na gaz)
5,0
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Super instalacja gazowa z dopasowaniem dla turbo i mocy silnika. Jedzie jak na benzynie. Nie wiem jak z trwałością silnika i turbiny, ale 15l/100km benzyny było nie do przyjęcia. Teraz jest 16-17l/100km gazu ( jazda miejska. Jak na razie OK.
5,0
Skoda Octavia I
Hatchback 1.6 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Montaż zleciłem firmie STAR-GAZ ze Starego Sącza z polecenia znajomych. Mówili że to uczciwy zakład i bardzo fachowi montażyści. Nie zawiodłem się, bo auto jeździ bezproblemowo.
5,0
Renault Scenic I
Minivan 1.6 i 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
5,0
Nissan Primera I
Hatchback 2.0 16V 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST HEAVY
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
5,0
Land Rover Range Rover Sport I
SUV 4.2 i V8 32V SC 390KM 287kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km