Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 191 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
175 opinii
Powyżej 20%
16 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
125 opinii
2-3 razy rocznie
58 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
8 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
183 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
8 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
170 opinii
Dobrze
15 opinii
Przeciętnie
3 opinie
Źle
1 opinia
Bardzo źle
2 opinie
5,0
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Profesjonaliści.Mój brat tam montował i dwóch kolegów, wszyscy zadowoleni. Polecam !!!
5,0
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
4,5
Nissan Qashqai I
Crossover +2 2.0 140KM 103kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Na gazie bajka,nie szarpie,jedzie płynnie,spalanie o dziwo takie samo jak na benzynie.Zaryzykowałbym stwierdzenie,że na gazie jeździ lepiej jak na benzynie.Firma solidna,w jeden dzień instalację założono.Proponowali Staga Premium na listwie hana,ale wybrałem Isę i jestem bardzo zadowolony.Zamierzam we wrześniu zamontować do drugiego samochodu.
5,0
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
4,5
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 180KM 132kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.6 100KM 74kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Szybko,sprawnie i dobrze zamontowana instalacja.Przejechałem 40000km i nadal wszystko sprawne.Oszczędności w portfelu ogromne.To już mój trzeci samochód montowany w tej firmie i wszystkie trzy NADAL jeżdżą.
5,0
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Takie same osiągi na gazie jak i na benzynie,bardzo płynne przechodzenie z benzyny na gaz i odwrotnie,nie odczuwam żadnego spadku mocy.Do smarowania gniazd założono mi lubryfikator.Jestem bardzo zadowolony i ze 100 % odpowiedzialnością mogę polecić ten warsztat.Z resztą ja też przyjechałem tu z polecenia czterech kolegów.
4,5
Alfa Romeo 156 II
Sedan 1.8 i 16V T.Spark 140KM 103kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
3,3
Alfa Romeo 164
Sedan 2.0 T.S. 146KM 107kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AUTRONIC MINSTRAL
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
Chevrolet Lacetti
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Bardzo płynna jazda na gazie,w ciągu roku zrobiłem 20.000 km.bez żadnej awarii,tylko standardowe wymiany filtrów.Żadnego spadku mocy,mogę nawet zaryzykować stwierdzenie,że na gazie chodzi lepiej jak na paliwie,ale może to tylko moje subiektywne odczucie?W każdy razie drugi samochód też będę robił w tym warsztacie.Mechanik doradził mi reduktor AC RO1 oraz listwę AC WO1.I...