Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 191 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
175 opinii
Powyżej 20%
16 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
125 opinii
2-3 razy rocznie
58 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
8 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
183 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
8 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
170 opinii
Dobrze
15 opinii
Przeciętnie
3 opinie
Źle
1 opinia
Bardzo źle
2 opinie
5,0
BMW Seria 7 E65
Sedan 730 i 258KM 190kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 200 tys. km
Gorąco polecam warsztat pełen profesjonalizm
4,5
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 1.8 180 K 156KM 115kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
sprawnie bez naciagania dobra jakosc super cena ewentualnie dlugi okres montazu dwa dni ale nie wiem czy to wada czy zaleta
5,0
Peugeot 407
SW 2.0 16V 136KM 100kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 136 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Jeździ zdecydowanie prawidłowo warsztat oglądam tylko na przeglądach. Następny samochód też będę gazował w Imcar.
5,0
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 185 tys. km
użytkowana przez: 43 tys. km
Nevo jest OK miałem kiedyś Staga było nieźle ale to jednak zdecydowanie wyższa półka. Polecam Imcar
5,0
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 81 tys. km
Auto jeździ doskonale i za połowę ceny benzyny .....
5,0
Citroen C5 III
Tourer 1.8i 16V 125KM 92kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 68 tys. km
użytkowana przez: 76 tys. km
Ciężko coś napisać bo jest poprostu OK .
5,0
Volvo XC90 I
SUV 4.4 315KM 232kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 228 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
Wszyscy się zachwycają. Po otwarciu maski słychać tylko pykanie wtryskiwaczy gazowych - wtryskiwacze Hana, 1 reduktor do 400 KM Turbo. Odczuwam różnicę jedynie w portfelu, no i tankowanie przy mojej podwieszonej w miejscu koła zapasowego butli tankowanie LPG co ok 300 km.
4,5
Infiniti FX I
Terenowy 3.5 i V6 24V AWD 283KM 208kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 156 tys. km
4,8
Fiat Croma II
Kombi 1.8 16v 140KM 103kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Po przejechaniu 150km współpraca instalacji z silnikiem dobra. Jest jedno poważne zastrzeżenie: w silniku są manualnie sterowane popychacze zaworów, więc bezwzględnie potrzebne są lubryfikator oraz regularna kontrola zaworów, bez tego po około 80 tys km lpg niezależnie od instalacjiwypali gniazda zaworowe (jak w moim przypadku) i albo zawory do regulacji/wymiany albo głowica...
2,5
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 204 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Co za partacze. Co za brak kultury. pracownicy wulgarni i nie da się z nimi pogadać jak coś im nie pasuje i gaz nie chodzi jak trzeba.Poleciłem im dwóch znajomych i teraz muszę sie chować przed nimi. Nie dość że wiecznie ja miałem problemy z gazem, to spaprali u moich znajomych. Robią na najtańszych gratach jak sie okazało i wiecznie coś nie tak. Non stop błędy, falowanie...