Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 206 opinii
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
180 opinii
Powyżej 20%
26 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
154 opinie
2-3 razy rocznie
37 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
15 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
191 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
15 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
164 opinie
Dobrze
25 opinii
Przeciętnie
5 opinii
Źle
4 opinie
Bardzo źle
8 opinii
5,0
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5,0
Skoda Fabia I
Sedan 1.4 80KM 59kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: LPGTECH
przebieg: 131 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km
Instalację zakładał znajomy gazownik. Gaz przełącza się po osiągnięciu 38*C (w lecie 0,5-1,3 km; w zimie 1-2 km). W trakcie jazdy można dowolnie "bawić się" przełącznikiem - brak jakichkolwiek szarpnięć. Spalanie na poziomie 7,2-7,5 L lpg. Wymieniony filtr gazu, zero kosztów dodatkowych. Gazownik -> A. Maksio, Gorzyce przeworskie
5,0
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Silnik chodzi poprawnie, pali litr więcej niż PB. Montaż wykonany dobrze, instalacja nie wymagała jak na razie regulacji. Jestem zadowolony z obsługi jak i zamontowanej instalacji LPG.
5,0
Peugeot 607
Sedan 3.0 V6 24V 211KM 155kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 141 tys. km
użytkowana przez: 221 tys. km
nawet lepij jezdzi na gazie!
5,0
Infiniti FX I
Terenowy 4.5 i V8 32V AWD 319KM 235kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
4,5
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 26 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
W warsztacie montowałem instalacje w trzech autach, zawsze działały zgodnie z oczekiwaniami. Jakość montażu zależy głównie od konkretnego mechanika, ale jak jest problem to raczej szybko go usuwają.
5,0
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR 147KM 108kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: ELPIGAZ STELLA OBD
przebieg: 176 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
4,5
Citroen Grand C4 Picasso II
Grand Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
NIE POSIADAM INSTALACJI LPG (DANE WYBRANE LOSOWO)
4,5
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Instalacja Stag 200 Go Fast, spalanie gazu 12 litrów w mieście, 9 na trasie. Wtryskiwacze Barracuda szybkie i wydajne. Żeby nie narzekać, że coś źle działa, szarpie itp, nie należy zakładać najtańszego badziewia jaki proponują. Proponowali mi zestaw za 1800 zł, wybrałem inny reduktor, wtryski i sterownik. Zapłaciłem 2200 zł i jestem mega zadowolony!
5,0
Suzuki Baleno I
Sedan 1.6 i 16V 101KM 74kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Auto bardzo odporne na gaz, 100 000 km jazdy w tym przełączanie na gaz nawet w zimie przy - 20C nie zabiło instalacji.