Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 113 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
97 opinii
Powyżej 20%
16 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
92 opinie
2-3 razy rocznie
13 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
8 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
103 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
10 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
95 opinii
Dobrze
10 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Źle
3 opinie
Bardzo źle
3 opinie
5,0
Dodge Ram III
Pick Up 4.7 235KM 173kW
homologacja: L.T.A. POLONIA, IMPORT-EKSPORT MONIKA WOJTAŁA
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
teraz wiem, że żyję. TANKUJĘ GAZ I SIĘ NIE TRZYMAM ZA KIESZEŃ!! TO BYŁA DOBRA DECYZJA. MONTOWAŁEM W ENERGY GAZ W WARSZAWIE NA oSTROBRAMSKIEJ. POLECAM
4,5
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Silnik stworzony do LPG.Moc na LPG taka sama jak Benzynie,,,Pracuje SUPER ,Masz pytanie LPG Volvo 601 44 15 45
5,0
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: L.T.A. POLONIA, IMPORT-EKSPORT MONIKA WOJTAŁA
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
spala tyle gazu ile benzyny, nie odczuwam spadku mocy, sam się przełącza, a jak zabraknie gazu (zdarzyło się mimo że rezerwa ostrzegała) bez problemu przeskakuje na benzynę. Montaż i regulacja pewnie też ma znaczenie, więc pochwalę firmę AUTOGAZ w Siedlcach na Kolejowej( o dobrych warsztatach trzeba pisać-wizyta w Piasecznie na Wśniowej to była katastrofa w chyba siedmiu...
4,8
Volvo S60 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
zapala mi się kontrolka silnika (tylko na LPG), sądzę, że to wina ustawienia instalacji.Poza tym na piątkę.
4,5
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
To już moje drugie auto z prinsem. To najlepsza instalacja. Miałam różna instalacje, ale zawsze zawsze zawodziły. Tym razem jest super. Chrysler 300C, 5,7, a spalanie 14l. to rekord.Latem troszkę pali więcej, ale to z powodu ciężkiej nogi, oraz klimy. Wszystkim polecam.
5,0
Opel Vectra B
Kombi 2.5 V6 170KM 125kW
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 3.7 i V6 2WD 213KM 157kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Jestem zadowolony, pali tyle gazu co benzyny. Ale przy spalaniu średnio 18 litrów to niezła oszczędność.
5,0
Ford Explorer II
Terenowy 5.0 210KM 154kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
4,8
Dodge Caravan IV
Minivan 3.8 LE 218KM 160kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
4,3
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 i V8 4WD 326KM 240kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Przez 1,5 roku przejechałem 30tys., strata w mocy ok 10-15% ale przy V8 nie jest tak odczuwalna. Instalacja wymagała tylko regulacji po pierwszym tys.km., od tamtej pory nie mam zastrzeżeń. Do normalnej codziennej jazdy polecan gaz ( oszczędność ok.50% )ale jak chcemy poszaleć lepiej przełączy na bęzynkę - silnik lepiej wkręca się na obroty i skrzynia szybciej zmienia biegi.