Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 113 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
97 opinii
Powyżej 20%
16 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
92 opinie
2-3 razy rocznie
13 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
8 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
103 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
10 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
95 opinii
Dobrze
10 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Źle
3 opinie
Bardzo źle
3 opinie
5,0
Peugeot Partner II
Tepee 1.6 120KM 88kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 140 tys. km
Jestem niesamowicie zadowolony z jakości instalacji PRINS. To niezawodny gaz który przy odpowiednim wystrojeniu spala niewielkie ilości paliwa bez spadku mocy auta
4,5
Porsche Cayenne II
SUV 4.8 S V8 400KM 294kW
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 225 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Witam. 4.8 400koni 2011rok instalacją jest już ponad rok czasu brak odczuwania spadku mocy na gazie auto znakomicie toleruje gaz przejechanie 100km w granicy 35-50 zł z takimi osiągami naprawdę godne uwagi autko
5,0
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 i 16V 97KM 71kW
homologacja: SECURITY CAR SYSTEM
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 280 tys. km
Kupiłem rollcię z przebiegiem 221000km i od nowości na gazie (montaż po 6km), autko pali i jeździ bez zarzutu. Zero błędów, jedynie co to zmieniłem olej na Mobil Super 3000xe 5w30 bo na starym zużycie było na poziomie 1l/1000km. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z autka.
5,0
Lexus RX III
SUV Facelifting 450h 299KM 220kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 38 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Zamontowałem w moim RX 450h z 2013 roku instalację gazową, spalanie +koszta niewiarygodne miasto 8.5 do 10 l LPG trasa do 140 km/h 12 do 14l LPG trasa do 200km/h 18 do 20 l LPG zrobiłem na gazie już około 60 tyś km i uważam że jeżdzę za darmo
5,0
Ford Mondeo V
Liftback 2.0 EcoBoost 240KM 177kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 46 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Prins DLM bez dopalania benzyny. Instalacja lepsza niż można przypuszczać, samochód pali od 10 litrów na po za miastem, 10-13 w mieście i przy prędkościach 200 km/h to 15 litrów gazu ale trzeba się napocić aby osiągnąć taki wynik. Średnio przejeżdża się około 400 km/pełny zbiornik 48 litrów gazu choć czasem wchodzi 50 litrów. Nie ma znaczenia czy jadę sam czy załadowany po...
5,0
Peugeot 307 I
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
SUPER
5,0
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Na tej stronie nie ma możliwości oceny PRINSA DLM 3.00 Posiadam Prins DLM 3.00 - polecam każdemu, od zawsze mam autka w LPG ale to co jest w bezpośrednim wtrysku ciekłego gazu, jest nie do opisania!!! Autka stworzone wprost pod instalacje gazowe. Minimalne modyfikację + jazda i dopalanie na gaznie 100% + zerowy spadek mocy. Ja jestem mega zadowolony.
4,5
Ford Mondeo III
Kombi 1.8 16V 125KM 92kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Instalacja się sprawdza, ale biorę pod uwagę, że czeka mnie dość droga regulacja luzu zaworowego (słynne fordowskie szklanki, nawet aso nie chce ich ruszać), a w dalszej perspektywie remont głowicy.
5,0
Honda FR-V
Minivan 1.7 i 16V 125KM 92kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
gdyby nie podła jakość gazu w Polsce to wszystko byłoby super. Zapychają się wtryski chociaż tankuję tylko na Shell
4,5
Toyota Avensis II
Kombi 1.8 VVT-i 129KM 95kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 121 tys. km
użytkowana przez: 190 tys. km
Zamontowana instalacja Prins (w tamtym czasie najlepsze na rynku wtryskiwacze, porównywalne żywotnością z benzynowymi, dzisiaj konkurencja ma już podobne). Do tego układ lubryfikacji i rzetelny serwis instaltorski. Całość wyszła ponad 5000, może drogo, ale taniej niż w aso toyta. Nie mniej warto.