Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 119 opinii
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
107 opinii
Powyżej 20%
12 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
92 opinie
2-3 razy rocznie
21 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
6 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
110 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
9 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
97 opinii
Dobrze
9 opinii
Przeciętnie
4 opinie
Źle
4 opinie
Bardzo źle
5 opinii
4,5
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Outback VI wolnossacy 2.5 z USA 182KM z bezposrednim wtryskiem PB - stworzony do gazu. Instalacja KME droga ale warto zero problemów. Auto ma już ponad 200tkm z czego 150 na LPG - serwis co 15 tkm i nic więcej. Ostatnio sprawdzane luzy zaworowe były w nominale.
4,0
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 130KM 96kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Zgodnie z opiniami w internecie początki tej instalacji w silniku 1.3 TCE to dramat. Pierwsze spalanie to 4-5 litrów Pb oraz 5 litrów LPG. Teraz po 25 tysiącach jest o niebo lepiej ale z tego co wiem dalej nie ma dedykowanego sterownika do w/w silnika i są dostawiane różnego rodzaju emulatory. Teraz prawie jest to opłacalne ale zanim założysz gaz do swojego Dustera 1.3 to...
5,0
Jeep Cherokee V
Terenowy 3.2 V6 272KM 200kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 72 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja zamontowana 2 lata temu w firmie AUTO MIX Krystian Klapuch Skrzyszów. Pełen profesjonalizm od doradztwa poprzez montaż do obsługi serwisowej. Bezproblemowa i bezobsługowa instalacja gazowa - 5 lat gwarancji na instalację. Silnik pracuje bez różnicy czy to LPG czy PB. Polecam gorąco firmę Auto MIX!
4,8
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 52 tys. km
Przegląd przebiega sprawnie i w miarę szybko. Jedynie co mnie martwi to niestety wysoki koszt przeglądu gwarancyjnego. Nawet biorąc pod uwagę wszelkie promocje, które robi firma i tak robi się wysoki koszt. Tak czy inaczej polecam tą firmę jako tą, która zakłada i serwisuje instalacje LPG. Robią to naprawdę dobrze.
4,3
Volvo S60 III
Sedan 2.0 T6 310KM 228kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 67 tys. km
użytkowana przez: 4 tys. km
Po instalacji od razu problemy, samochod szarpie przy zmianach biegów, po dluzszej jezdzie zapychające się wtryski i odpalanie na 3 cylindy. Po paru tygodniach od instalacji samochód wrócił do serwisu na kalibracje. Jest minimalnie lepiej, zapchanie wtrysków benzynowych nie wystąpiło więcej. Ale największy problem cały czas istnieje, dużo gorsza praca skrzyni biegów na gazie...
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Witam , minął kolejny piąty rok od zainstalowania w sumie 68658 km przejechane na gazie autko w tym okresie było 3 razy na regulacji instalacji bo wyskakiwał na gazie błąd po trzeciej regulacji usterka znikła całkowicie i aktualnie trzeci rok bez problemowej jazdy , na czas regulacji dostałem auto zastępcze (prawie nową toyotę yaris) , regulacja wykonana w ramach gwarancji...
5,0
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja kme sky direct 2 Samochód po zakupie palił 7 litrów benzyny Po konwersji spalanie to 6,8-7 litrów gazu i1,2 -1,5 dotrysk benzyny Obecne spalanie na Grudzień to 7,3 gazu i 2 litry benzyny Samo przejście z benzyny na gaz jesteś dość szybkie i niezauważalne . Wybór i instalacji na KME uważam za udany .
5,0
Seat Ibiza IV
SportCoupe Facelifting 1.4 85KM 63kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 73 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja zamontowana wzorowo. Wcześniej ,ustalono ze mną wszelkie szczegóły na które miałem wpływ, tzn. miejsce ulokowania wlewu, miejsce montażu wskaźnika i jego rodzaj. Wspólnie z pracownikami firmy dobraliśmy intalację według moich potrzeb. Jazda na instalacji KME okazuje sie pezproblemowa. Jeżdzę na sterowniku NEVO-SKY JET ECO, który sprawdza sie w moim samochodzie.
5,0
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV Facelifting 2020 2.4 PHEV 224KM 165kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 215 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Nie ma żadnej różnicy w spalaniu gazu czy benzyny. Pb spalał około 8, a gazu wręcz mniej. Jest to agregat więc w większości czasu pracuje na tych samych obrotach. Samochód wogole nie posiada skrzyni biegów nawet cvt. Porusza się wyłącznie na prądzie wygenerowanym przez silnik. Silnik wspomaga jedynie układ napędowy powyżej 130km/h
5,0
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 48 tys. km
Witam. Nie ma tu żadnej opinii - więc coś napiszę dla zainteresowanych. Instalację zakładałem do auta po 14 miesiącach, przy przebiegu ok. 18 tyś. km. (teraz ok. 66 tyś km.). Według instalatora zakładałem jako jeden z pierwszych (coś już takiego podobno zakładali). Samochód po zagazowaniu zachowuje się praktycznie bez zmian. Dobrze przyśpiesza i wchodzi na obroty. Spalanie...