Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII (178) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 85 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~An
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Jeździłem w życiu dużo samochodami z napędem 4x4 a Golf to moja pierwsza przednionapędówka od wielu lat. Przy dobrych warunkach drogowych (sucha jezdnia, brak pyłu na asfalcie) auto prowadzi się świetnie w zakrętach. Na mokrej jezdni już nie jest tak różowo, zwłaszcza przy ruszaniu koła tracą trochę przyczepność (choć może to być kwestia m.in. ekologicznych opon, na których stało auto, gdy je odbierałem). Z drugiej strony nie jest wyczuwalne...
3,0
~bidżej
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Nie pasuje mi volkswagenowska, a moze niemiecka szkola strojenia zawieszen. Samochod prowadzi sie w normalnej jezdzie neutralnie, ale zawieszenie wybiera nierownosci bez gracji i kultury, brak mu sprezystosci. Informacja, ktora otrzymuje kierowca od zawieszenia nie brzmi "tam byla nierownosc, przejechalismy, jest ok", tylko "STRAßENSCHADEN!". W sytuacjach ekstremalnych, Golf Variant (podobnie jak i Passat Variant)...
5,0
~łysy
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Po absurdalnie twardym Civicu chciałem odrobiny komfortu i to daje mi Golf. Zawieszenie jest stosunkowo miękkie (pomimo tego, że wybrałem wersję obniżoną na 17tkach), cicho i skutecznie wybiera nierówności, układ kierowniczy pracuje lekko (usztywnia się przy większych prędkościach) i całkiem precyzyjnie (chociaż do precyzji UFO trochę mu brakuje). Auto odrobinę przechyla się na szybciej pokonywanych zakrętach, ale cały czas pozostaje stabilne...
5,0
~Użytkownik Golfa
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Nic dodać nic ująć. 4x4 z haldexem w aucie kompaktowym działa wyśmienicie. Wygrzebywanie i latanie po śniegu sama przyjemność, a w trybie sportowym można tym samochodem dobrze latać bokiem. Na uwagę równiez zasługuje tryb off-road, który utrzymuje stałą prędkość przy ostrych zjazdach, w ten sposób można nawet zadać prędkośc rzędu kilku kmh. Koła 17" z oponami o profilu 55mm, bardzo dobrze znoszą wszelkie nierówności, a jazda po drogach...
5,0
~KAMIL
Volkswagen Golf VII
R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW
Golf R prowadzi się z ogromną łatwością i precyzją, samochód w ogóle nie walczy z kierowcą. Czy to dobrze? Samochód sportowy (bo to samochód sportowy, nie z aspiracjami sportowymi) powinien jednak troszkę poszarpać się na smyczy z kierowcą. Przy ostrym hamowaniu ze 180km/h auto leciutko, wręcz nieodczuwalnie, ale jednak myszkuje (na usprawiedliwienie dodam, że ubrane jest jeszcze w zimowe koło). Moją uwagę zwróciło przełożenie na maglownicy -...
4,0
~j28
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
Na początek - na 225/45 R17 troszkę głośny i niekomfortowy zwłaszcza na gorszych drogach. W takich warunkach auto zachowuje się nerwowo w zakrętach. Na nowych Polskich drogach bardzo dobry, jedzie jak po szynach, cicho i spokojnie, wręcz usypiająco. Trzeba jednak uważać - przy agresywnej jeździe zachowuje się trochę jak gocart - szybko robi się nerwowo - dla kierowcy przyjemnie i z dużą frajdą - gorzej dla pasażerów. Na minus również...
5,0
~zwirek
Volkswagen Golf VII
R 5d 2.0 TSI 300KM 221kW
Auto trzyma się drogi jak przyklejone, żadnej nadsterowności czy podsterowności, jedzie tam gdzie chcemy, jeżeli zaczyna się ślizgać to leci idealnie bokiem, więc łatwo jest je kontrolować. Adaptacyjne zawieszenie DCC świetnie działa - po dziurach można zamienić samochód we francuza albo japończyka, na równym usztywniam zawieszenie i samochód przykleja się do drogi. Napęd 4x4 robi robotę - nigdy nie traci się trakcji, dodatkowo XDS wspomaga...
5,0
~Tomek
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
Po przesiadce z twardego "sportowego" Civica UFO uważam, że dużo więcej zyskałem niż straciłem. Auto prowadzi się ciut gorzej w szybkich zakrętach, ALE dzięki temu komfort jazdy w każdych innych warunkach jest o niebo lepszy. Zawieszenie nazwałbym "komfortowym". Nie miękkim, nie twardym a takim "w sam raz". To sprawia, że płynnie wybiera nierówności, nie budzi śpiących pasażerów a w zakrętach trzyma się drogi, prowadzi się pewnie, nie zrywa...
5,0
~Mateusz
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Dla mnie rewelacja. Na 17" felgach i w ustawieniu DCC na tryb SPORT prowadzi się znakomicie. W trybie NORMAL rzeczywiście jest najbardziej uniwersalne zawieszenie - ale dalej bardziej sportowe niż komfortowe. Tryb COMFORT zapewnia cichą i komfortową jazdę na naprawdę kiepskich drogach. Nie mam problemów ze stukającymi tylnymi amortyzatorami jak inni użytkownicy, ale to pewnie przez to że mam wersję z DCC.

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Bogusław
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Sam układ jezdny moim skromnym zdaniem jest skrojony doskonale pod to auto. Razi jedynie wada fabryczna amortyzatorów z tyłu (stukają), ale poza tym nie ma co narzekać. Jest trochę twardo, ale to za sprawą obniżonego, "sportowego" zawieszenia w stosunku do normalnej wersji, elektroniczna szpera faktycznie daje więcej frajdy na drodze, a układy elektroniczne nie przeszkadzają w jeździe i nie włączają się nadmiernie.
Volkswagen Golf VII