Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf V Hatchback (209) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 224 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~w1986@wp.pl
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Bardzo wysoko oceniam właściwości jezdne tego auta. Auto klei się do drogi i z łatwością pokonuje wszelkiego rodzaju łuki przy wysokich prędkościach.Ze względu na niezbyt wysoką masę auta, czasmi osnosi się (pozytywne) wrażenie, że prowadzi się gokarta - kierownica chodzi bardzo lekko, auto reaguje szybko na ruchy kierownicą. ( Ostatnio jeżdząc w mieście, coprawda przy niskich prędkościach rzędu 50 km/h, ale potwierdziły się moje wcześniejsze...
5,0
~djseba3
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
W zakrętach trzyma się jak przyklejony. Przy kontrolowanym poślizgu układ jezdny nie pozwala wylecieć z drogi. A gdy w ostry zakręt wjadę znacznie szybciej pomoże ESP. W zimę ESP pomogło mi nie jeden raz gdzie bez ESP wpadł bym do rowu albo owinął się o drzewo. Hamowanie 100 km/h, jedna strona auta na lodzie a druga na asfalcie - nawet nie rzuci autem. Hamowanie w zimę w zakręcie - trzyma się perfekcyjnie. Kiedyś zjeżdżając na oblodzonej...
4,0
~Etranger.
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Jedzie się miekko i przyjemnie, a przy tym ma się wrażenie kontroli nad samochodem. Wspomaganie elektromechaniczne w zasadzie ogranicza się do nadania kierunku jazdy, resztę parametrów dobiera komputer. Do pełnego poznania możliwości zawieszenia, potrzebne są jednak dobre opony. Przy gorszej jakości gum, samochód może uciekać w zakrętach. Bez wątpienia jest to dobrze zestrojone zawieszenie. Typowa jego bolączka to jedynie wyrabiające się gumy...
4,0
~wro
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 FSI 115KM 85kW
Nie mam specjalnych uwag. Wymieniana była jedynie maglownica przy przebiegu około 200tyś ale przyczyną było to, że wjechałem w spora dziurę aż felgę skrzywiło. Do tego jeździłem skrótami do pracy przez naprawdę kiepskiej jakości drogę na odcinku około 2km dziennie. Uważam, że to było bezpośrednią przyczyną tego, że maglownica klękła. Najlepsze jest to, że sporo osób narzeka na wielowahaczowe zawieszenie - wg mnie jest idealne nawet na polskie...
5,0
~czesm@o2.pl
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
Jeździłem już po wielu rodzajach nawierzchni, od autostrad po przysłowiowe dziury w polu i VW nigdy mnie nie zawiódł. Niestety, prześwit jest dosyć niski i każdy zbyt szybki najazd na próg zwalniający kończy się groźnym metalicznym stukiem o blachę zabezpieczającą spód samochodu. Jak dotąd w serwisie żadnych uszkodzeń nie znaleziono :D Golf na zakrętach trzyma się drogi jak przyklejony, w porównaniu do Polo (belka skrętna) tył samochodu nie...
4,0
~Danek
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 SDI 75KM 55kW
Bardzo dobrze jeździ po prostej, ma się poczucie stabilności i bezpieczeństwa (nawet przy 180km/h nie czuje się prędkości). Przyzwoicie pokonuje zakręty. Jeżeli chodzi o komfort zawieszenia to nie ma o czym mówić. Przez duże usztywnienie na polskich drogach podróżuje się mniej komfortowo. Samochód przystosowany do niemieckich autostrad gładkich jak pupa niemowlaka, na polskich bezdrożach spisuje się trochę gorzej. Koniec końców polskie drogi...
4,0
~sam
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
Przy przebiegu 105000 grzało się tylne lewe koło. Jednak po oczyszczeniu i przesmarowaniu wszystko wróciło do normy. Reszta w porządku. Zapaliła się kontrolka zużycia okładzin (czujnik w lewym przednim kole). Dopiero po takim przebiegu ! niewiarygodne, ale przy tym przebiegu nie trzeba było wymieniać klocków z tyłu (oryginalne producenta) . Dobrze trzy się się drogi. Wyraźna poprawa zawieszenia w stosunku do golfa II, III i IV - jeździłem.
4,0
~GOLY82
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Auto trzyma się dobrze drogi, wcześniej jeździłem na alufelgach z oponami 15/50/195, dokupiłem drugi komplet i zmieniłem na 17/35/225 auto jest nie do wyprowadzenia z zakrętu, po prostu bajka- jest też mankament tego auto więcej pali i bardziej odczuwa się nierówności, ale coś za coś. Co do układu ESP bardzo pomaga podczas złych warunków jezdnych, a w zimę po wyłączeniu można dobrze się pobawić na śniegu.
5,0
~zorro
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
Jeździłem już przynajmniej 10 autami z różnych klas i marek (od najmniejszych do klasy średniej (Passat, Avensis). Nie spotkałem nigdzie indziej tak dobrego zawieszenia i układu kierowniczego. Sztywność idealna, komfort też. Na zakrętach jeździ jak po szynach. Naprawdę trzeba mocno przegiąć, żeby wpaść w poślizg. Nawet po zaciągnięciu ręcznego się zapiera :) Precyzja kierowania wysoka.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf V Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
53,33 zł
6,1
l/100km
9,2
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~nevergolf
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Matko i corko, tym sie nie da jezdzic, auto kompletnie nie trzyma sie drogi, ostatnio na luku + poprzeczne nierownosci jechalem na trzech kolach. Kazdym moim poprzednim autem pokonywalem ten sam odcinek drogi i nigdy nie czulem sie jakbym lecial. Gdzie to niemieckie sztywne zawieszenie, o zgrozo strach w oczach. W porowananiu z ar147 to raczej wozek na zakupy z reala a nie samochod.
Volkswagen Golf V Hatchback