Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV Hatchback (633) - Silnik

Na liście zabraknie 508 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Silnik to największa zaleta tego samochodu. Należy zwracać uwagę co się kupuje bo są dwie wersje silników 90 konnych. AGR i ALH. Ten pierwszy mam ja. Jest to ta sama konstrukcja co ALH tylko różniąca się kilkoma szczegółami takimi jak turbina, oraz tym, że AGR początkowo (do silnika nr 100 000) miał zastosowane jednomasowe koło zamachowe. od 100 001 ładowali już w niego dwumas. (ALH - zawsze dwumas) Druga różnica to taka, że AGR (zawsze) ma...
5,0
~VW - pierwszy i ostatni raz
Volkswagen Golf IV
Hatchback 2.8 V6 4Motion 204KM 150kW
Ogień od samego dołu - oczywiście nie ma co porównywać do 200 KM wyssanych z 2.0T - turbinka zawsze będzie miała przewagę, ale 1.8T 180KM VW robi bez żalu. Tylko VRa pod maska zadecydowała o kupnie (takiego dzwięku nie ma ani V6 ani R6), choć nie mogłem na ten oczojebny znaczek VW patrzeć. Od razu po zakupie zdjąłem emblematy i te śmieci "VW", niestety tylko wersje USA mają fwd i są lżejsze. Waga tego ścierwa z 4motion to ok 1550 kg - więc...
1,0
~Rrr
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Silnik jest najsłabszą rzeczą w tym samochodzie. O ile z innymi rzeczami można się pogodzić to z tym chyba nie. Silnik to wada konstrukcyjna dużo osób ma podobne problemy. Chodzi o to że silnik bierze niezliczone ilości oleju. Ja w swoim egzemplarzu a był to dość zadbany egzemplarz, ( miał przejechane zaledwie 130 tys km) musiałem dolewać olej co jakieś 2-3 tygodnie czyli po przejechaniu jakiś 1500- 1700 km. Jest to chore nikt nie mógł sobie z...
3,0
~VW mania
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Jestem właścicielem VW Golfa 4 generacji z 98r.sprowadzonego z Niemiec,oraz serwisowanego na terenie tego kraju.Powiem jednym słowem,wspaniałe auto.Wizualnie jeden z najładniejszych Golfów z wszystkich 6 generacji.Wnętrze:prosta deska rozdzielcza,wykonana z materiałów najwyższej jakości,jak to w niemieckich autach,wszystko znajduje się pod ręką,wnętrze jest bardzo przejrzyste i czytelne.Stan techniczny:bezawaryjny,pewny samochód z twardym...
3,0
~Maniek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Znajdziecie wiele opinii że ten silnik jest za słaby do tego samochodu, ale ja się z tymi nie zgadzam, wiadomo szału nie ma, ale silnik jest w zupełności wystarczający, samemu można pojechać całkiem żwawo, pięć osób plus klima wiadomo lekko nie jest ale daje radę. Mamy już silnik o oznaczeniu BCA czyli ma elektrycznie podgrzewaną odmę i podobno coś tam jeszcze jest zrobione inaczej że nie ma problemów z zatkaną odmą zimą. Silnik klepie jak...
5,0
~Paweł
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 100KM 74kW
Silnik toporny i mocny. Raczej nie do zajechania, ale trzeba dbać o regularne wymiany oleju. Trzeba się liczyć, że popowtryski po przejechaniu 300 - 350 tyś będzie trzeba wymienić lub zregenerować - to duży koszt ale raczej jednorazowy. Sprzęgło razem z dwumasą też wytrzyma ok 300 tyś. To największe wydatki jakie mogą się przytrafić, ale trzeba wiedzieć że to kwestia eksploatacji samochodu - części się zużywają, a auto nie jest nowe. Po za...
5,0
~Mosfet
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 115KM 85kW
Mam komplet fabrycznych wygłuszeń i trzeba przyznać, że samochód na mrozie zaraz po odpaleniu jest głośny jak się stoi na zewnątrz. Jednak w środku nie jest jak dla mnie słyszalny. Do benzynowca nie ma go co prawda jak porównywać, ale mam porównanie do 3 cylindrowego silnika 1.4 TDI i w tym porównaniu mój jest praktycznie nie słyszalny. Z kolei mam też porównanie do innych aut. Wewnątrz w czasie jazdy nie odczuwa się żadnego dyskomfortu...
4,0
~all_tom
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Mam silnik w wersji z sondą lambda i katalizatorem. Auto było sprowadzane z niemiec i wydruk spalin z silnika pokazał iż jest on w stanie idealnym. Mam też Skodę Felicję 1.3 i w tym aucie pomiar spalin wypadl o wiele gorzej mimo połowę mniejszego przebiegu. Auto ma 72KM i 125Nm. Silnik jest dosc mocny i elestyczny, a podczas ciaglej jazdy miejskiej moze troszke przeszkadzac zbyt dlugie przelozenia skrzyni biegow. Gorzej z kulturą, gdyż mój...
5,0
~oskaju1988@op.pl
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 130KM 96kW
Silnik - rewelacja. Potężny moment obrotowy, wynoszący 310 nm wciska w fotel przy wyprzedzaniu. Przyśpieszenie do pierwszej setki - 8,16 mierzone Gtechem. Idealny kandydat do chiptuningu i bardziej zaawansowanych przeróbek - wymiany intercoolera i większego turbo. Bez problemu z tego silnika można wyciągnac 200 KM. Mały minusik za wiadomo - głośną pracę na zimnym silniku, ale dzięki temu te silniki są nie do zajechania - oczywiscie przy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
32,33 zł
6,1
l/100km
8,7
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Marko
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 100KM 74kW
Ten silnik nie jest najgorszy, bo zbiera się całkiem żwawo i prawie dobija do 200 km/h, a jednak mnie rozczarował. Kompletnie nie daje rady przy niskich obrotach, więc często trzeba nisko redukować biegi, bo jak obroty spadną poniżej 1500, to już się dławi i szarpie. Innymi autami – w niektóre zakręty czy na ronda – wjeżdżam spokojnie na trójce, a tym trzeba na dwójce. Wyprzedzanie pod górkę to też problem, bo na trójce silnik już...
Volkswagen Golf IV Hatchback