Szukaj

Oceny Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting

Podsumowanie 39 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting - Oceń swoje auto
4,28
średnia ocena z 39 ocen
7% lepiej od średniej w segmencie
72%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting

4,3
~awas4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Dobre auto, ale ma 2 minusy - ubogie wyposażenie i spore (jak na hybrydę) spalanie. Przebieg jest na razie niewielki więc nic nie stuka i nie puka, zawieszenie dość twarde, ale nierówności wybiera ładnie. Koszty użytkowania niemal nie istnieją, bo poza benzyną i oponami niczego nie zmieniam. Rozrząd na łańcuchu, silnik nie wyżyłowany, klocki hamulcowe zużywają się powoli (bo to hybryda). Wiadomo - za tę cenę kupi się starsze auto z...
4,1
~awas4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Dobre auto, ale ma 2 minusy - ubogie wyposażenie i spore (jak na hybrydę) spalanie. Przebieg jest na razie niewielki więc nic nie stuka i nie puka, zawieszenie dość twarde, ale nierówności wybiera ładnie. Koszty użytkowania niemal nie istnieją, bo poza benzyną i oponami niczego nie zmieniam. Rozrząd na łańcuchu, silnik nie wyżyłowany, klocki hamulcowe zużywają się powoli (bo to hybryda). Wiadomo - za tę cenę kupi się starsze auto z...
4,0
~swen
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Trochę przechwalone auto. Główna zaleta to wygląd i łatwość odsprzedania. W tym segmencie i przedziale cenowym można znaleźć coś wygodniejszego i lepiej wyposażonego. Bardzo ostro działające hamulce. Może to kwestia regulacji a jeżeli nie to trzeba mieć "bardzo lekką nogę". Brak osłony pod silnikiem - nie przewidziano w tym modelu. Za to dużo miejsca koło silnika dającego łatwy dostęp przy naprawie. To samo z plastikowymi nadkolami tylnych kół...
4,6
~Jan Winnicki
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Samochód zakupiony pod koniec stycznia 2016 roku. Jest to wersja premium 3 z 5 dostępnych wersji, były chyba jeszcze dynamic i prestige. Generalnie auto warte polecenia teraz już jako używane, bo wersji 1.3 już się nie da kupić w salonie. Jego pierwszorzędną zaletą jest bezawaryjność. Od chwili wyjechania z salonu w styczniu 2016 do dnia dzisiejszego nie zepsuło się absolutnie nic! Nic nawet nic nie zaczęło skrzypieć do tej pory, ani żaden...
4,3
~kusitofu
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Opinia dotyczy Yarisa w wersji Premium + city: skórzana kierownica i gałka zmiany biegow, kamera cofania a reszta to juz kosmetyka ( zderzaki/lusterka/klamki w kolorze nadwozia ) Typowe auto miejskie dla 1 max 2 osób, wtedy komfort podróżowania jest na wystarczającym poziomie. W 4 dorosłe osoby na pokładzie oczywiście da się poruszać i w miarę rozsądnie jechać "po płaskim" ale w terenie lekko górzystym czasami trzeba redukować do 2 by...
4,9
~macbaton
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
samochód bardzo popularny, ale ja w środku czuję się wyjątkowo, denerwuje mnie to, że w samochodzie za lekko ponad 50 tys, nie ma podgrzewanych lusterek??? Przełącznik kierunkowskazów przy lekkim trąceniu tylko 1 mignie??? (a ja myślałem, że 3x to standard?). Konsola środkowa przy lewarku jest ruchoma na spasowaniach z kokpitem, choć nie przeszkadza. Do plusów muszę przyznać to bardzo dobre zachowanie na drodze, łagodnie wybiera dziury, ma...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
29,50 zł
5,0
l/100km
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,4
~yasieq
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Dla jasności piszę nie jako właściciel ale użytkownik służbowego. Sam napęd hybrydowy jest zwłaszcza w nowym aucie bardzo fajny, sprawnie rusza przyspiesza dobrze działa jest wystarczająco dynamiczny do miasta. Jednak jeżdżąc mniej więcej równo z resztą samochodów na ulicach Warszawy pali mi to cudo ponad 6 litrów zazwyczaj 6.1. Mając prywatną 2 litrową 13 letnią hondę 156 koni na LPG nie umiem poza tym ,że yaris ma automat żadnych innych...
4,8
~Mistarwah
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
'Nowa' yaris prezentuje sie bardzo dobrze, przynajmniej w pakietach ktore posiadam (wszystko poza tempomatem, czujnikami deszczu i automatycznym hamowaniem), a 'nowa' bo w momencie pisania tego komentarza juz facelifting przeszła. Auto bardzo ekonomiczne, jak postaram sie to 3.4l idzie osiągnąć (mimo zapowiadanych 3.6l) na odcinku 150km~. Jednakże duzo zalezy od drogi, czy pod górkę, czy pod wiatr, czy dziury... Ale wtedy...
4,2
~Tester
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Samochód otrzymałem na czas naprawy. Yariska nie spełniła moich oczekiwań. Spalanie w mieście na poziomie 4,7 (obiecane 3.1) i trzeba się postarać aby takie spalanie osiągnąć, jazda na kapelusznika wymagana. aby podładować baterie należy podjeżdżać do skrzyżowania hamując silnikiem. Spalanie średnie 5,4 (obiecane 3,1), spalanie na trasie 5,7 (obiecane 3,1). testowe spalanie na autostradzie na odcinku 30 km, średnia prędkość 140 km/h -...
4,3
~Michał
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Samochód jest po prostu rewelacyjny i na prawdę warto poczekać na niego w salonie. Choć kwestia wyglądu to sprawa gustu, mnie osobiście samochód się bardzo podoba. Oryginalna i wyróżniająca się stylistyka jest wg mnie atrakcyjna, do tego fajne ledowe lampy fajnie się komponują. Jak na miejskie-podmiejskie auto sprawdza się rewelacyjnie. Silnik nie dość, że oszczędny to do tego cichy. Oczywiście wynik deklarowany 3,2 dość trudno osiągnąć (ale...
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting