Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris II Hatchback 5d (199) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 124 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~xacax
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Płynna, z wyczuwalnym "wklikiem" biegu. Zestopniowana ciasno, raczej na eko-driving, lecz optymalna zmiana gwarantująca płynność powyżej 2500rpm. Ogólnie bardzo przyjemna, ALE... Wymaga dokładnego ustawienia regulacji. Początkowo 1,2 bieg bardzo trudne do wbicia, każda para wchodziła z innym oporem - dopiero zabawa regulacją pod tunelem środkowym przyniosła pozytywny rezultat, czyli brak haczenia na skrajnych położeniach i wstecznym....
3,0
~Edward
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Przełożenia: 1-ka - wystarczająco mocna i silna, V do 25 km/h; 2-ka - bardzo słaba, praktycznie do niczego; 3-ka - dobry bieg, praktyczny w mieście, ładnie przyspiesza od 35 do 75 km/h; 4-ka - dobry bieg, w mieście przyspiesza już od 40 km/h, na trasie używany do wyprzedzania z prędkości ok. 80-90 km/h (piątka za słaba), pozwala przyspieszać do ok. 110 km/h, poźniej już właściwie nie przyspiesza; 5-ka - bardzo ekonomiczna, znacznie obniża...
2,0
~andrezj.p43@neostrada.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.4 D-4D 90KM 66kW
Coś chyba jest nie tak ze sterowaniem skrzynią biegów MMT. W przeciagu 3 lat dwukrotnie kalibrowano komputer sterujący aby ostatecznie go wymienić - po ok. 7 miesiącach od wymiany - znów sterowanie zmierza do dna. Po właczeniubiegu samochód nie \"ciągnie\", zimny rusza przy ok. 2500 obrotów. Podczas jazdy miejskiej \"gubi\" się i nie wie czy może zejśc na 1 bieg czy pozostać na 2. Często po zredukowaniu do 1 biegu, 2 włącza się przy ok. 2800...
4,0
~yrdn
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Żadnych zastrzeżeń. Biegi wpadają bardzo precyzyjnie we właściwe miejsca. Drążek zmiany biegów w gumowym zabezpieczeniu trwały do obecnego przebiegu - zakończenie/kulka nieco ruchliwa ale to pewnie wynika z mojej nerwowości - odkręcam i przykręcam co pół obrotu, zwykle na światłach :) Z lenistwa opanowałem zmianę biegów w skrzyni manualnej bez używania sprzęgła co pozwala na określenie płynności i precyzyjności działania mechanizmu...
4,0
~ala
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Zdarzają się haczenia przy wstecznym, ale to nawet w instrukcji przewidziane. W Clio 3 biegi wchodziły lepiej. Skrzynia długa. Biegi 1-2 to raczej anemia, na 3 zaczyna się ładnie zbierać. Silnik lubi wysokie obroty i zdarza się, że na niższym biegu (np. 4) pali mniej niż na wyższym. Trzeba obserwować komputer i wyczuć. Warto sprawdzić w instrukcji optymalne prędkości do zmiany biegów - udało mi się zejść z 8.7 l w mieście na 6.9 i raczej da...
4,0
~ala
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Zdarzają się haczenia przy wstecznym, ale to nawet w instrukcji przewidziane. W Clio 3 biegi wchodziły lepiej. Skrzynia długa. Biegi 1-2 to raczej anemia, na 3 zaczyna się ładnie zbierać. Silnik lubi wysokie obroty i zdarza się, że na niższym biegu (np. 4) pali mniej niż na wyższym. Trzeba obserwować komputer i wyczuć. Warto sprawdzić w instrukcji optymalne prędkości do zmiany biegów - udało mi się zejść z 8.7 l w mieście na 6.9 i raczej da...
3,0
~zonda7
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
na począku miałem problemy z celowaniem w 2>zawsze coś chrupnęło,z czasem znalazłem dla niej odpowiedni ruch>z pewnością wymaga dość delikatnego traktowania.Podobnie ze wstecznym>uwaga szczególnie na niedocisnietę sprzęgło(gumowe dywaniki lubiły ograniczać docisk do końca)Podzielam zdanie większości właścicieli na temat 2 biegu>jest bardzo bardzo słaby.Sytuacje ratuje 4 i 5,szczególnie 5 od 60 km/h-jest naprawde cicho,jedzie się przyjemnie
2,0
~witek309@wp.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
tu niestety nie jesy za dobrze. owszem biegi od 2 - do 6 wchodzą bardzo płynnie, z lekkim, wyczuwalnymoporem, ale wrzucanie ich to przyjemność. natomiast bieg wsteczny - porażka, niemal zawsze wymaga podwójnego wysprzęglania, co nawet zapisane w insrukcji jest, jedynka, też według serwisu ma prawo wchozić dopiero za drugim razem, no i powodzenia, jak ktoś chce wrzucić jedynkę leko, gdy auto jeszcze się toczy, nawet minimalnie:-)
4,0
~optymix@op.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Tu niestety gorzej. Typowym mankamentem samochodów tej marki jest problem z biegiem wstecznym. Czasem troszkę trzeba się napracować. Podobnie jest z 1 i 2 biegiem. Nie wchodzą łatwo. Jedynka jest bardzo krótka, ale to jest cecha małych samochodów z 6-biegową skrzynią, dlatego nie uznaje to jako wadę, tylko typową cechę. Bardzo przyjemnie się operuje biegami powyżej 4. 6 bieg pozwala na naprawdę duże oszczędności
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,1
l/100km
7,2
l/100km
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Krzysztof
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
Twardej skrzyni 6 biegów trzeba się trochę nauczyć, bo łatwo można się pomylić. A to też niebezpieczne. Na szczęście jak się dojdzie do wprawy, to jest dobrze. Ale czasami jest obawa, że wejdzie nie ten bieg. Dużo trudniejsze jest też hamowanie silnikiem z redukcją biegów na niższe. Ale zysk posiadania szóstego biegu jest wyraźnie odczuwalny w niższym spalaniu i zdumiewającej ciszy we wnętrzu auta przy szybszej jeździe na trasie.
Toyota Yaris II Hatchback 5d