Szukaj

Lista ocen Skoda Superb I (96) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 178 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~skoda
Skoda Superb I
Sedan 2.0 TDI DPF 140KM 103kW
Gdyby nie silnik 2,0 TDI polecałbym to auto każdemu. Niestety ten silnik przekreśla wszystkie zalety tego samochodu. Ciągłe problemy z zapychającym się filtrem DPF (3 dni po wyjeździe z salonu już się świecił!!!), elektroniką i osprzętem silnika. Non stop tryb awaryjny. AUto spędziło w ASO w sumie ze 2 miesiące - ciągłe problemy. Na desce rozdzielczej co chwile mam \"EMISSION WORKSHOP\", \"ENGINE WORKSHOP\" i kontrolkę świec żarowych i...
1,0
~namlok
Skoda Superb I
Sedan 2.0 TDI DPF 140KM 103kW
no i sie wyjasnilo. po wymianie zaworu dalej swieci sie lampka cisnienia oleju, czyli cos wiekszego musialo strzelic pompa albo jeszcze cos. mam nadzieje ze silnik jest ok. AUTO ma 3 lata i takie usterki. samochod do remontu i do wymiany. dziekuje bardzo z wspolprace firmie VW group. na razie daje sobie spokoj z tymi autami. UWAGA NA AUTA 2.0 TDI Z DPF PODOBNO POMPY OLEJOWE PADAJA TAM NADZWYCZAJ CZESTO! jak to powiedzial jeden z polskich...
2,0
~namlok
Skoda Superb I
Sedan 2.0 TDI DPF 140KM 103kW
no i tu teraz sie zacznie. jak wczesniej npisalem, dlaej to podtrzymuje o fotelach itd, ale doszlo jeszcze cos, mianowicie na poczatku marca zaczely sie drgania na kierownicy i dziwny dzwiek z silnika, po malej wojnie z salonem wymieniono pompe wspomagania, drgania ustapily ale zostal dziwny odglos (jakby lozysko czy cos w tym rodzaju PODEJRZENIE PADA NA ALTERNATOR, jak na 3 letnie auto i 60 tys km wymiana takich podzespolow uwazam za male...
4,0
~Mariusz39
Skoda Superb I
Sedan 2.5 V6 TDI 155KM 114kW
Nie miałem poważniejszych kłopotów z autem. Choć przed zakupem dochodziły mnie słuchy że motor 2,5l TDI ma pewne wady. Generalnie trzymam się książki serwisowej dbając o wszystkie wymiany, pasków/rozrządu itp wiec możne stąd brak dotychczas jakiś problemów a możne jeszcze wszystko przede mną bo nie wiem ile jeszcze nim pojeżdżę - rok może dwa. Jedyną usterką która mnie spotkała to posypała się gąbka siedziska kierowcy - koszt zakupu 530zł +...
3,0
~Jaruś
Skoda Superb I
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Na drodze ani razu nie zawiódł, największe problemy były z klimą, na gwarancji wymieniono sterownik, później sprężarkę (niestety już po gwarancji) i chłodnicę od klimy, co roku trzeba ją uzupełniać, co we wcześniejszych autach nie miało miejsca, słaby tłumik środkowy, szybko zaczyna hałasować i z racji długości auta łatwo nim o coś zahaczyć, wymieniano jakiś element w skrzyni biegów (na gwarancji), przy ok 100 tyś siadło przednie łożysko.
4,0
~odyssey
Skoda Superb I
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
Przejechałem póki co 13tys km. Miesiąc po zakupie auta padł ECU poprzez nieszczelność odmy. Wyskakiwał błąd uboga mieszanka, wypadanie zapłonów. Koszt naprawy 500zł. To jedyna rzecz jaką naprawiłem. Czeka mnie teraz wymiana rozrządu i oleju w asb. Kupiłem tez nowe opony 225/45/15 sava intensa2. Cichutkie i dobrze trzymaja sie drogi. Na zimę planuje kupic stalówki 205/55/16 i oczywiście zimówki.
4,0
~kosmokrator
Skoda Superb I
Sedan 2.8 193KM 142kW
Na szczęście nic poważnego mnie jeszcze nie spotkało. To co juz niestety widać to rdza tylnej klapy. W pięcioletnim aucie już w zakamarkach wychodzi na powierzchnię. Skoda ma z tym problemy w zasadzie od zawsze - kiedyś miałem Felicję i było podobnie, a klasa auta nieporównywalna więc mogliby już coś na to poradzić. Mechanika i elekryka bez zarzutu (odpukać)
3,0
~melacha
Skoda Superb I
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
pekla gumowa rura turbo-intercooler (udalo sie o wlasnych silach doczlapac do serwisu), stanelo sprzeglo alternatora i pospadaly paski ktore sie pomielily z wiatrakami (tu juz bylo potrzebne holowanie) - dosyc powazna naprawa auto trzeba bylo rozebrac jak do rozrzadu. cena niecale 1200 brutto z holowaniem i czesciami. W serwisie Toyoty bez 4000 pewnie nie ruszyliby z miejsca
3,0
~Andrzej
Skoda Superb I
Sedan 2.0 TDI DPF 140KM 103kW
Samochód budowany na wzór niemieckich aut, ma to być wyższa klasa średnia, jednakże jest to produkcja tylko stylizowana na ideał, więc wiele można sobie życzyć. Silnik 2.0 TDI miał wymienioną głowicę przy 70000km, przy 95000km wymieniłem alternator. W klapie bagażnika przy oświetleniu tablicy rejestracyjnej pojawiły się purchle i zaczyna tam odpadać lakier.
2,0
~NAMLOK
Skoda Superb I
Sedan 2.0 TDI DPF 140KM 103kW
TAK JAK KOCHAM TE AUTO TAK SAMO MOCNO MAM GO DOSC. NA 2 DNI PRZED ROZPOCZECIEM URLOPU AUTO STOI W SERWISIE I NIE WIADOMO CZY BEDZIE ZROBIONE NA CZAS. NAPRAWDE MAM DOSC, 3 LETNIE AUTO A PIERDOLY MNIE WYKANCZAJA. AUTO IDZIE DO WYMIANY. POZDROWIENIA DLA INNYCH UZYTKOWNIKOW SUPERBEK, JA SIE JUZ WYCIFUJE
Skoda Superb I