Szukaj

Lista ocen Skoda Felicia II Hatchback 1.3 68KM 50kW 1998-2001 (257) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 258 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Michał
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Słabo. Najniżej położony element samochodu, przez co wyższy krawężnik czy głębsza dziura i można sobie załatwić samochód na dłuższy czas. Jak z kobietą, wystarczy chwila nieuwagi, jeden nieostrożny ruch i bach budzisz się z dzieckiem i kredytem u boku. Mechanizm przenoszenia biegów z lewarka na skrzynie to kolejny wymysł czeskiej inżynierii. Jeżeli jest luz, to ok, to normalne. Milion przegubów i tulejek - to nie mogło się udać.
3,0
~Mateusz.
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Cały układ zmiany biegów to jeden istny armagedon, pełno połączeń przegubowych, tulejek i innych pierdół. Luzy raz zlikwidowane już nie powróciły, ale zmianę biegów w tym samochodzie nie oceniam na dobrą. Sama skrzynia u mnie posiada bardzo niski poziom oleju, bo gdzieś jest wyciek i nie potrafię tego zdiagnozować, ale pomimo tego jeździ tak już z 50 tyś km i nie myśli, żeby chociaż trochę wyć. Ogółem ocena przeciętna.
3,0
~dayanes@o2.pl
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Cóz, jak silnik. Wyrabiający sie wybierak, hacząca 2, wsteczny który jest zagatką dla prowadzacego ten samochód... No i hałas jaki towarzyszy pracy tej skrzyni... Koszmar mogło by sie wydawac. w rzeczywistości nie jest żle. przy redukcji z 3 na 2 międzygaz, a jak wsteczny nie chce \'\'siąśc\'\' to delikatnie sprzeglo puszczac i napierac na R i wejdzie za pierwszym bez zgrzytów. Ogólnie jest OK
3,0
~Stodal
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Skrzynia hmm... Biegi wchodza lekko pod warunkiem, ze mamy olej w skrzyni i to dobry olej. Synchronizowane powiedzmy dobrze - nie ma problemu z wrzucaniem biegow. Przelozenia optymalne do jazdy po miescie i w trasie. Jak dla mnie lewarek troszke za dlugi i zmiana biegow przypomina ta z ikarusa na manualnej skrzyni. Jak na razie po 134 tys przebiegu nic w skrzyni nie bylo robione.
4,0
~Piotrek z Siemianowic Sl.
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Nie mam większych zastrzeżeń. Kilka razy musiałem przesmarować drążek zmiany biegów pod autem, bo ciężko chodził, ale po przesmarowaniu wszystko wracało do normy. Powodem była wilgoć, która dostała się do przegubu kończącego drążek.To może sie zdarzyć przy przejeżdzaniu przez głębokie kałuże. Jak dotychczas nic nie wymieniałem, ani w skrzyni, ani w sprzegle.
3,0
~Gazdov
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
To chyba jeden ze słabszych elementów tego auta. Skrzynia jest mało precyzyjna, wsteczny wchodzi słabo - często trzeba poprawiać bo nie wchodzi za pierwszym razem. Problemy też są z wrzuceniem jedynki przy powoli toczącym się aucie (ok. 5-10 km/h). Występują duże luzy w wybieraku, ciężko powiedzieć jaki ma się wrzucony bieg. Jednak awarii dotychczas brak.
4,0
~Baart.
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Doskonałe zestopniowanie oprócz 1. - za krótka (ale można popiszczeć, hi hi :)Głośno pracuje - konieczność stosowania dobrego oleju co 60.000; Biegi wchodzą b. dobrze - przy normalnej jeździe, natomiast przy np. 5500-6000obr- klinowanie; oraz niekiedy trudności ze wstecznym); Szybkie zużycie zewnętrznego mechanizmu zmiany biegów (drobnostka).
4,0
~Bazyli
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Dość precyzyjna, przełożenia dobrane dość dobrze, zachęca do jazdy na wyższych obrotach, ale nie do szybkiej jazdy. Skoki dźwigni bardzo krótkie, dźwignia chodzi lekko, ma bardzo mały luz. Puki co brak problemów. w mojej drugiej Felicji z przebiegiem ponad 600tys. km. czuć wyraźnie zużycie, ale da się normalnie jeździć.
2,0
~ErGie
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Jej jedynym plusem jest to, że w ogóle działa. Strasznie głośna, zdarzają się nierzadko niemiłosierne chroboty i zgrzytanie przy zmianie biegów. Czasami trzeba szukać jedynki i wstecznego, bo za pierwszym nie wchodzi. Krótkie przełożenia, przy 100 km/h jest już 3000 obr/min. Mimo tego żadnych usterek ani wycieków.
3,0
~spich
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Osobiście mi to nie przeszkadza, ale szybko wybijają się prowadniki, tak że drążek lata na lewo i prawo będąc na luzie. W tych samochodach, uciążliwym aspektem są wycieki ze skrzyni biegów - trzeba uzupełniać olej lub zainwestować w uszczelnienie. Przy małej ilości oleju, czasem ciężej wchodzi R, trzeba wysprzęglić i wejdzie.
Skoda Felicia II Hatchback