Szukaj

Lista ocen Saab 900 II (72) - Widoczność

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tommy
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Troche przeszkadzaja szerokie slupki w ciasnych zakretach przy widocznosci z przodu (a wlasciwie z boku biorac pod uwage rozmiary przedniej szyby). Przodem parkuje sie bardzo interesujaco - oko podpowiada ze walnie sie prawa czescia przedniego zderzaka w auto obok a rozum na to - na pewno przejedziesz - i jak do tej pory rozum ma racje. Wszystko dzieki znacznie odstajacym zderzakom - ale to blogoslawienstwo tego auta - mozna parkowac chocby i...
4,0
~duderro
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Raczej standardowo, wszystko dość dobrze widać. Przednia szyba jest umieszczona bardziej pionowo niż w innych autach. Efekt jest taki, że trzeba stawać dalej sygnalizatorów świetlnych żeby je dobrze widzieć. Wsiadając do innego auta mam wrażenie, że uderzę się czołem o przednią szybę :) Podświetlenie wszystkich przyrządów samo zmienia swoją jasność wraz ze zmianą natężenia światła słonecznego - widać jak działa! :) Jak auto jest brudne,...
4,0
~Maco
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Właściwie ocena mogłaby być podzielona na dwie części - przód: doskonale, tył - przeciętnie. Z przodu duża szyba, boki także zapewniają doskonałą widoczność, nie przeszkadza belka boczna. Tył - zdecydowanie gorzej, szyba jest niewielka, wysoko usytuowana, co powoduje dyskomfort u osób, które były przyzwyczajone do parkowania tyłem, bądź też tych, którzy często przemieszczają się po miejskich zakamarkach. Rekompensują to duże lusterka, z...
3,0
~12ab@wp.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Przód i naboki rewelacja, można sobie wszystko dopasować pod siebie regulując wysokość fotela, lusterka itp. Do tyłu natomiast trochę gorzej, trzba się przyzwyczaić. Widok zasłaniają zagłowki (dlatego częto ludzie zdejmóją środkowy), linia auta idzie bardzo do góry z tyłu, a nadodatek seryjny spoiler. Sumując to wszystko, durzo trzeba jeździć na lusterka przy parkowaniu. W trasie widok do tyłu bez zastrzerzeń, a w dodatku powyżej 60km/h...
4,0
~Miki1296
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Chciałbym dać doskonale, ale w mojej ocenie tak nie jest. Do przodu bardzo dobrze. Trzeba się przyzwyczaić, że przed sobą mamy jeszcze wystający zderzak. Do tyłu widoczność, przynajmniej w moim wypadku, średnia. Przy parkowaniu czy cofaniu trzeba bardzo uważać. No i lusterka zewnętrzne. Albo u mnie jest coś nie tak, albo wszystkie saaby tak mają. Przy wzroście 185cm, nie mogę ustawić lusterek tak jak powinny być
1,0
~gabrys86@tlen.pl
Saab 900 II
Cabrio 2.0 i 131KM 96kW
Niestety bardzo źle, zwłaszcza do tyłu, ale taka już uroda aut typu cabrio... Mała szyba połączona z szerokim \"słupkiem\" z dachu z tyłu i podnoszącym się tyłem auta powoduje, że zupełnie nie widać dokąd jedziemy i ile nam zostało do przeszkody z tyłu. Oczywiście po zdjęciu dachu auto nabiera zupełnie innych właściwości i można nim jeździć niczym wózkiem widłowym ;)
4,0
~jaguar_
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
ogólnie bdb, trochę kąt nachylenia szyby plus słupek po lewej stronie przeszkadza, ale bez przesady nie ma co narzekać. Nie wiem czemu szyby naprawdę parują na maxa... ale jest zima.. do tego może jakiś oszczędny właściciel przede mną nigdy nie wymieniał kabinowego filtra sprawdzimy.. ;)
3,0
~Paweł S.
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Widoczność do przodu dobra, trzeba uważać na wysokie krawężniki, gdyż przedni zwis jest dość długi. Tył to tragedia, szerokie słupki i pochylona szyba nie ułatwiają cofania. Cofanie - tylko po lusterkach i lepiej upewnić się czy nie ma jakiegoś słupka za autem bo można przydzwonić.
4,0
~mforys@poczta.fm
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Widoczność z przodu jest bardzo dobra. Lusterka boczne bez zastrzeżeń. Lusterko środkowe ustawione w pozycji nocnej, żeby inne samochody nie oślepiały kierowcy, nie sprawdza się, widać tylne śiedzenia. Marty punkt o szerokim zakresie, ze względu na kształt samochodu.
5,0
~g.zmudziejewski@argo.net.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Jak ktoś nie umie cofać, to i w maluchu będzie nażekał. Problem jest tylko pod światłami wiszącymi nad ulicą. Krawędź dachu jest tak daleko, że trzeba stanąć troszkę wcześniej, ale plusem tego jest mniejsze oślepianie przez słońce, nawet bez opuszczania przysłon.
Saab 900 II