Szukaj

Lista ocen Saab 900 II (76) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 49 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Maco
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Najmniejszych problemów - auto nagrzewa się błyskawicznie, przy największych mrozach po niespełna 10 minutach, w wozie jest rozkosznie ciepło. Dodatkowe nawiewy z tyłu, przy szybach, które ułatwiają ich odparowywanie, także nawiew dla pasażerów jadących z tyłu. Drobiazg, który cieszy zwłaszcza o tej porze roku - podgrzewane lusterka. Minimalny minus to ogrzewanie tylnej szyby, której grzałki mogłyby być rozłożone na nieco większej powierzchni...
5,0
~gabrys86@tlen.pl
Saab 900 II
Cabrio 2.0 i 131KM 96kW
Pomijam stereotypy, że w cabrio jest zimno, bo już nie chce mi się tłumaczyć. W aucie można zrobić saunę jeśli tylko ma się na to ochotę i ok 3 km do przejechania w największe mrozy ;) Warto wymieniac filtr p.pyłkowy bo w wilgotne dni potrafi parować, klima u mnie manualna chłodzi szybko i naprawde skutecznie. Niemniej jednak zżera sporo mocy z tych 131 KM. Ale jest system, który ją wyłącza przy 80% otwartej przepustnicy, po to żeby nie...
5,0
~12ab@wp.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Po dwuch kilometrach silnik jest już rozgrany i grzeje kabinę pełną mocą. To oczywiście pokutuje częstym włączaniem się wentylatora w korkach. Auto ma bardzo małą chłodnicę i dlatego tak szybko się rozgrzewa. W pewnych okolicznościach może to być niebezpieczne. Ale podobno można zamontować termostat od Saab´a 9000 który otwiera sie przy 82 stopniach, anie przy 88/89 jak orginał w 900. Klima również bardzo wydajna, ale Renaut Laguna...
5,0
~hey_ski@yahoo.co.uk
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
W zimie po 5 minutach robi się ciepło. Wszystkie nawiewy bardzo dobre. Trzeba tylko dbać o regularne wymienianie filtra przeciwpyłkowego, który jeśli nie jest wymieniany i się zapcha - powoduje nadmierne parowanie szyb. Wentylacja wtedy nie nadąża. Jeśli się o tym pamięta jest super. Kliamtyzacja się zepsuła (sprężarka) i nie naprawiałem. Prawdopodobnie to moja wina bo nie uzupełniałem gazu.
5,0
~architekt
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Automatyczna klimatyzacja robiła robotę, nigdy nie miałem problemu z zaparowanymi szybami w zimie, nie narzekałem też na gorąc w lecie. Klima posiada nawet czujnik położenia słońca - uwzględnia to dobierając poziom chłodzenia przy upałach :)
4,0
~reggie
Saab 900 II
Coupe 2.0 -16 Turbo 185KM 136kW
Klimatyzacja spisuje się bardzo dobrze (automatyczna), w deszczowe dni rewelacyjnie, nawet gdy wykorzystuje wyłącznie nawiew. Niestety samochód jest koloru czarnego i ma czarną skórzaną tapicerkę i w letnie dni gdy jest nagrzany nie daje rady, ale OK!
5,0
~promotion@onet.pl
Saab 900 II
Cabrio 2.3 150KM 110kW
nie ma problemu z nagrzaniem kabiny w zimę - radzi sobie z tym bez problemu jest to w końcu produkt ze szwecji , a tam raczej zbyt ciepło nie mają , również w lato przy otwartym dachu klima daje sobie radę i stojąc w korku można się schłodzić
4,0
~viadro66@poczta.onet.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
Trzeba polubić :); mój 2.3 l wolno się nagrzewa w zimie i ma tendencję do parowania przy badzo dużej wilgotności - ale po prostu muszę odetkać spływy wody przy tylnych błotnikach (jakoś nie mam okazji :) ); latem nie mam problemów (ręczna klima)
5,0
~Szymon
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
Wydajne. Genialna wręcz regulacja kratek nawiewów, znana dobrze z Saabów. Często w tym modelu możemy spotkać podgrzewane przednie fotele, które bardzo umila życie w zimie. Ponadto zdarzało się te podgrzewanie tylnej kanapy.
5,0
~Adi
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Klima niesamowicie wydajna..ona nie chlodzi - ona mrozi ;) Ogrzewania nie mialem okazji sprawdzac, bo mam auto od dwoch miesiecy. Auto ma kratki nawiewow dla pasazerow z tylu w slupkach i po srodku (uklon w strone aut luksusowych).
Saab 900 II