Szukaj

Lista ocen Saab 900 II (75) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 50 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maco
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Auto twardo zawieszone. Dodatkowo - przy zimnym podwoziu irytujące trzaski i piski w w przedniej części zawieszenia. Wszelkie gumy, osłony mają tendencję do gnicia i przecierania, ale nie jest to duży problem bo i koszt ewentualnej wymiany nie przeraża. Auto dobrze trzyma się drogi, choć z pewnością jest typowym wozem autostradowym - tam po prostu płynie i kierowca wraz z pasażerami odczują komfort jazdy najbardziej. W mieście, czy też ogólnie...
4,0
~viadro66@poczta.onet.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
Niestety płyta podłogowa Vectry 1 uniemożliwiła wstawienie porządnego zawieszenia z przodu. W dodatku w oryginalnie tak twardym samochodzie powoduje to relatywnie dużą awaryjność; tył OK. Przeniesienie napędu "szarpiące" - ale to taki urok starszych Saabów, że przy ostrym dodawaniu gazu trzeba dobrze trzymać kierownicę :); samochód dobrze wyważony - jedzie tam, gdzie trzeba nawet na mokrym i nierównym.
4,0
~majmajk@o2.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Zawieszenie 2 i ostatnia bolączka tego samochodu. Z przodu zawieszenie jest aluminiowe w większej części na polskich drogach łatwo je uszkodzić ale po zainwestowaniu w tuningowane zawieszenie (np. spręzyny + amory) daje duże usztywnienie i swietnie się prowadzi - polecam sprężyny 35mm. UWAŻAJCIE NA DZIURY:)!!!
4,0
~architekt
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
W moim Saabie zamontowane było nieco usztywnione zawieszenie, które bardzo dobrze radziło sobie na krętych drogach nawet przy dużych prędkościach, choć nieco obnizyło komfort pokonywania nierówności. Jednak i do oryginalnego zawieszenia (miałem w poprzednim Saabie) nie mam żadnych zastrzeżeń.
4,0
~Miki1296
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Jak na przedni napęd, tak jak powinno być. Przy mocy mojego auta, nie boję się, że stracę panowanie nad samochodem. Nie wiem jak jest w przypadku większych silników. Hamulce seryjne to porażka, więc można się zastanowić nad większymi tarczami i lepszymi klockami
4,0
~Kasprzak3@tlen.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Przyjemnie miękki ,bujający jak na limuzynę przystało, niestety również głośny na nierównościach. Byćmoże jest to spowodowane wyeksploatowaniem na naszych pięknych drogach ale spotkalem sie już z podobnymi opiniami, zdecydowanie nie sprzyja szybkiej jeżdzie po zakrętach.
4,0
~12ab@wp.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Kierownica przenośi wszystko z drogi ale jest to doskonale "wydozowane", nie męczy i nie jest dokuczliwe, pozostawia natomiast wrażenie stałego kontaktu kierowcy z jezdnią. Niedomaganiem jest natomiast stosunkowo duży promień zawracania. Siła wspomagania na oczekiwanym poziomie.
5,0
~Michal
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Swietny uklad jezdny , auto idzie jak po torach.....ostatnio na autostradzie lub drodze szybkiego ruchu jak kto woli :) przy 170 km/h robilem delikatny slalom i auto rewelacyjnie sie trzyma podloza nie ucieka nie husta tylko leci po torze jak mu sie "zagra" - BOMBA 6 z +
4,0
~Tommy
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Z jednej strony swietnie bo trzyma sie drogi jak przyklejony, rowniez na zakretach pokonywanych ze zbyt duza predkoscia ;) - z drugiej twarde zawieszenie powoduje niezle huki jak sie jedzie po dziurach i mozna miec wrazenie ze auto sie zaraz rozpadnie ale taki juz jego urok :)
Dziennik kosztów dla Saab 900 II
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
12,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Michał, michal@e-point.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Niestety w awaryjności przedniego zawieszenia Saab dostał prezent od Opla. Zdecydowanie najsłabszy punkt samochodu, chociaż może to wynikać z faktu, że jeżdżę wersją utwardzoną, co dodatkowo prowokuje dziury w polskich drogach. Po Szwecji jeździ wyśmienicie :)
Saab 900 II