Szukaj

Lista ocen Saab 900 II (84) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~12ab@wp.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Silnik bardzo przyzwoity. Auto szybko przyspiesza nawet z niskich obrotów. Jednak najmilej zaczyna wciskać powyżej 3000 obr/min. Głośniejsza praca zaczyna się od 5000 obr/min. Ale nadal nie ma odgłosu zarzynanej świni. Jeśli trzeba wcisnąć nie odbije się to na przytulnej atmosferze w kabinie. Elastyczność: nie ma jakiś specjalnych problemów przy wyprzedzaniu na piątce. Do 140 km/h nprawdę przyspiesza, potem do 180 km/h idzie troszkę słabiej,...
5,0
~Szymon
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
Trochę słaby z dołu, ale jak wejdzie na obroty, to naprawdę fajnie ciągnie. Jako, że 2.3 w 900ng (b234i) był bez turbo, toteż jest tak naprawdę bezobsługowy. Ważne, żeby oleje i filtry zmieniać czasu, a będzie służył. Silnik jest na łańcuchu, co jest zaletą, bo wytrzyma dużo więcej niż pasek, ale na niego też kiedyś przychodzi czas. Zazwyczaj między 200 a 300 tys km trzeba ten rozrząd wymienić, a to wiąże się z wyjęciem całego silnika, co...
5,0
~majmajk@o2.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Silnik w Saab 900SE turbo są świetnymi silnikami - 100% konstrukcja SAAB! auto łatwo wkręca się w obroty. Turbo działa bardzo płynnie należy dodać, że podciśnienie wynosi 1,2 Bara a pomimo tego samochód przyspiesza bardzo bardzo dobrze. Jego słabym punktem jest 1 ale na wyższych biegach jedzie cudownie. Wielkim plusem tej jednostki jest TANI TUNING za nie całe 600 możemy uzyskać maszynę ponad 230km i 330Nm. Jest coś :)
5,0
~andrewaq@op.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
2.0 16V Turbo mówi samo za siebie. Oczywiście wielopunktowy wtrysk i direct ignition czyli bezpośredni zapłon (brak przewodów zapłonowych - 4 oddzielne cewki w kasecie zapłonowej). Zmieniłem ECU na Stage I Nordic (225KM 340Nm) Efekt: z przeciętnego zabójcy auto zmieniło się w wyrafinowanego zawodowego mordercę wszystkich BMW do 3.5 L w benzynie i innych z kierowcami z wystrzelonym w kosmos ego - mina takiego: bezcenne :)
5,0
~Lukas
Saab 900 II
Coupe 2.3 -16 150KM 110kW
Dla mnie ideał silnikowy. Nie potrzebny w sumie automat - silnik zbiera się na niskich obrotach ( nie lubie krecic wysoko silnków) Od 3 tyś bajka:) Trzeba zwracac uwagę na stan rolek, oraz łańcucha rozrządu. A sam łańcuch to wydatek 1000- 1200 zł, ale wymienia się raz na 200 000 km. Olej - nawet przy znacznych przebiegach - pełen syntetyk i nigdy Castrol!! Dbajcie o niego a odwieczy się świetną jazdą
5,0
~Tommy
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Na niskich obrotach "faluje", poza tym irytuajcy problem z za wczesnie przelaczajacym sie gazem, dzieki ktoremu juz wielokrotnie odpalalem silnik bedac na zakrecie ;) ale idzie sie do tego przyzwyczaic. Jak juz przeskoczy na gaz - idzie jak burza i choc czuje ze przez te 12lat pewnie pare koni ubylo, auto wciaz przyspiesza jak zadne inne. Uczucie ze wszyscy zostaja w tyle - bezcenne :)
4,0
~Mateusz
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Jest to najsłabszy silnik występujący w tym modelu, ale wystarczający do sprawnego i dynamicznego przemieszczania się. Małą wadą jest fakt, że przyspieszenie można odczuć dopiero od około 3-3,5tys obrotów, wczesniej auto troche się \"muli\", powyżej tej granicy jest to naprawdę fajne i mocne auto, dające bardzo dużo przyjemności z jazdy.
5,0
~reggie
Saab 900 II
Coupe 2.0 -16 Turbo 185KM 136kW
Od razu zaznacze, że jest to moje pierwsze auto. Silnikiem jestem zachwycony, na biegu jałowym praktycznie niesłyszalny, przy szybkim przyspieszaniu słychać tylko świst turbiny, dzięki której jest elastyczny. Z pewnością odstaje od współczesnych standardów (konstrukcja sprzed blisko 20 lat), ale w latach swojej młodości konkurencji na poziomie nie miał
5,0
~900SE
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Rewelacja-wspaniała kultura pracy, charakterystyczny saabowski pomruk, duża satysfakcja z jazdy i dodawania gazu. Silnik doskonale znosi warunki jazdy spokojnej jak i sportowej. Nie jest zbyt elastyczny ale powyżej 3000 obrotów zaczyna się fajnie wkręcać i ciągnąć do przodu:)Już teraz takich silników się nie robi- a szkoda.
5,0
~hydrozehn
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Mocny, ale było czuć, że czasami w extremalnych sytuacjach brakowało mu odrobinki tchu, jednakże na codzień silnik więcej niż idealny o pięknej kulturze pracy. Odgłos fajny mocny, ale nie natarczywy. Jeden z ostatnich bezproblemowych silników. Rozrząd na łańcuchu, zdolny do osiągania milionowych przebiegów.
Saab 900 II