Szukaj

Lista ocen Saab 900 II (65) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 60 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maco
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Do tego czasu - nic się nie dzieje, auto jeździ i jedyne wizyty to te na stacji benzynowej. Kupując auto, poprosiłem Przyjaciela o sprawdzenie (bardzo wnikliwe) pojazdu na profesjonalnej stacji diagnostycznej. Kontrola nie wykazała żadnych poważnych usterek. Oczywiście - auto nie jest nowe, dlatego z pewnością z czasem niezbędne okaże się dokonanie wymiany części zawieszenia, które w moim modelu nie były (i nadal nie są) idealne i jak prosto z...
4,0
~Tommy
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
W zimie po kilku godzinach jazdy z wlaczona na full klima, nawiewem i czym sie tam dalo pasek chyba zwariowal bo w rezultacie urwal sie... nie pasek, nie napinacz paska tylko podstawa napinacza paska! Holowanie i czekanie 3dni na czesc. Koszt czesci bodajze 200zl, wymiany podstawy wraz z calym napinaczem 80zl. Po 2tygodniach urwal sie napinacz, znowu holowanie przez znajomego i tym razem jakies 150-200zl - tak to jest jak sie montuje uzywane...
3,0
~12ab@wp.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Skrzynia biegów. Wyciera się synchronizator wstecznego biegu. Ma to związek z blokadą drążka zmiany biegów. Zawsze trzeba wżucić wsteczny, żeby wyjąć kluczyk. Ciągłe włączanie wstecznego, plus często kierowcy wżucają wsteczny już powyłączeniu silnika - żaden synchronizator tego nie wytrzyma. Można blokadę drążka zmiany biegów zdemontować, to napewno przedłuży agonie synchronizatora. Oczywiście kontrolować należy poziom oleju w skrzyni. Niski...
4,0
~majmajk@o2.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Skrzynia biegów nie szanowana może się zepsuć ale to jak wszędzie. Sprzęgło wzmocnione bardzo dobre - jeśli się skończy to ktoś go mocno katował. Zawieszenie tak jak pisałem jest problem ale tylko w Polsce:) Uważajcie na dziury ten samochód naprawdę ich nie lubi. A i karoseria ale tylko w 5d rdza łapie tylne nadkola i drzwi kierowcy po dolnym spawie. Ale auta mają swoje lata.
4,0
~promotion@onet.pl
Saab 900 II
Cabrio 2.3 150KM 110kW
w zasadzie poza normalną eksploatacją niespodzianek większych nie ma , największa to usterka automatu dachu ( servis chce za moduł silnika 4500 zł ) pęka obudowa której nie można dokupić oddzielnie , tylko cały silnik ale daje się ją pospawać za 150 zł i jest po tym zabiegu lepsza od oryginału
3,0
~Emmanuel@o2.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Tu gorzej-najpierw linka sprzęgła, potem rolki napinające do paska klinowego. Poza tym mój pali litr oleju na 2,5tys. Ale minęło 100 000km, pali tyle samo i nic się nie dzieje. Przestałem się przejmować(olej Mobil Super S 10W40, innego nie zgodzili mi się wlewać :-) )
3,0
~viadro66@poczta.onet.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
Trudno mi ocenić awaryjność całości - generalnie zawieszenie przednie na 2, silnik na 5; całość oceny psuje niestety bardzo kiepski serwis w Polsce - próbowałem kilku stacji autoryzowanych i wynik nie jest zachęcający
5,0
~gabrys86@tlen.pl
Saab 900 II
Cabrio 2.0 i 131KM 96kW
Nie zanotowano, raz byłem holowany, gdyż przestała działać cewka zapłonowa. Nie jest to wina saaba, gdyż ktoś wcześniej zamontował zamiennik nawet nie przypominający oryginału boscha, więc pretensji nie mam.
5,0
~g.zmudziejewski@argo.net.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Brak. Wszystko działa. Ja wymieniłem zaraz po zakupie sprzęgło, ale mogłem z tym spokojnie poczekać jakieś 30-40 tyś km. było jeszcze przyzwoite, ale jak już wydarłem skrzynię to wymieniłem
Dziennik kosztów dla Saab 900 II
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
12,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~mforys@poczta.fm
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Zaślepki bloku silnika przegnite, co powodaowało wyciek płynu do chłodzenia, same zaślepki tanie ale tylko orginalne. Skrzynia biegów to porażka w tych samochodach !
Saab 900 II