Szukaj

Lista ocen Saab 900 II (72) - Ergonomia

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maco
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Widok przyrządów - samolotowy, jak to w saabie, duże wyloty powietrza, duży wyraźny panel sterowania, przyjemne dobrze widoczne zegary, aczkolwiek, mi trudno przyzwyczaić się do panela klimatyzacji i nawiewu, jest on usytuowany ciut za nisko, przez co oko jeszcze (być może to tylko kwestia przyzwyczajenia) ucieka od drogi, szukając guzików \"ciepło zimno\" oraz zwiększania/pomniejszania nawiewu. Po lewej stronie, nieco schowane przyciski...
5,0
~hey_ski@yahoo.co.uk
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Super oryginalna deska rozdzielcza. Bardzo praktyczne przyciski na desce. Night panel. Świetna kolorystyka (pomarańczowo-zielone podświetlenie). Bardzo przydatny komputer pokładowy (SID2) mówiący o awariach żarówek, małej ilości płynu do spryskiwacza oraz płynu chłodniczego. Komputer pokazuje też średnie spalanie, ale ta funkcja sprawdza się według mnie tylko przy dłuższych trasach. W mieście nieco "wariuje" poprzez częste wyłączanie i...
5,0
~mforys@poczta.fm
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Konsola środkowa jest bardzo dobrym rozwiązaniem, pasażer może się sam zamknąć w samochodzie bo ma wszystko pod ręką. Stacyjka, też położona w tym samym miejscu, w nocy nie musisz szukać po omacku stacyjki, żeby wsadzić kluczyk i odpalić samochód. Duże schowki w bocznych drzwiach z przdu i styłu. Małe kieszonki w siedzeniach przednich z przodu oraz duże za siedzeniami, bardzo dobrze. Świetnie rozmieszczone klamki w wewnątrz samochodu jak i na...
4,0
~12ab@wp.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Osobliwa. To trzbza przyznać. Ale to nie znaczy, że jest źle, jest porostu trochę inaczej. Jeśli ktoś wcześniej jeździł Volvo to odnajdzie parę wspólnych skandynawskich cech. Po pierwsze stacyjka na tunelu środkowym. Po drugie Pozycja za kierownicą nie taka jak w większości aut. Definitywnie brakuje regulacji kolumny kierownicy góra-dół (wysunięcie przód-tył jest) wyższe osoby przy podniesieniu trochę fotela mogą zachaczać prawym udem o dół...
5,0
~duderro
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Bardzo fajnie rozmieszczone przyciski, wygodnie steruje się szybami (przełączniki umieszczone w okolicach ręcznego). Stacyjka znajduje się pomiędzy przednimi fotelami - szybko się do tego przyzwyczaiłem :) Pomiędzy fotelami, obok ręcznego znajduje się również włącznik światełka w kabinie (oddzielnie przód i tył) oraz sterowaniem centralnym zamkiem. Do tego ciekawą rzeczą jest patent wprost z samolotów - Night Panel. Jednym przyciskiem możemy...
5,0
~hydrozehn
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Deska rozdzielcza, po prostu bajka. Wszystkie przełączniki tam gdzie być powinny. Majstersztykiem są np black panel, który wyłącza podświetlenie wszystkich kontrolek poza prędkościomierzem. Idealne rozwiązanie na długie trasy. Gdy np poziom paliwa spadnie poniżej pewnego poziomu, to ten wskaźnik zostanie podświetlony. Druga sprawa to stacyjka w tunelu środkowym z blokadą drążka biegów- mistrzostwo świata.
4,0
~gabrys86@tlen.pl
Saab 900 II
Cabrio 2.0 i 131KM 96kW
Wszystko proste jasne i czytelne. Stacyjka w tunelu środkowym jak to w saabie, centrala dowodzenia szybami i dachem również pod ręką. Dodatkowo pomaga funkcja NIGHT PANEL ułatwiająca jazdę w nocy, gdyż wyłącza niepotrzebne świecące w oczy wskaźniki. W momencie, gdy ich wskazania moga budzić niepokój wskaźnik ten się włącza (np. wysoka temperatura silnika, mało paliwa)
5,0
~grzesku244
Saab 900 II
Coupe 2.0 -16 Turbo 185KM 136kW
W środku konsola wzorowana na samolocie.Pięknie podświetlone na zielono czytelne wskaźniki.Zegar, starej daty , wskazówkowy, też ma swój urok.I najważniejsze:absolutnie genialne w wygodzie fotele,obszyte niezniszczalnym, wspaniałym w dotyku welurze.Nawet w Saabie 9-5 nie ma tak wygodnych.Wiem co piszę,bo 9-5 też mam :)
3,0
~luka
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Pokrętło ustawiania oparcia trudnodostępne. Pozatym jest ok. Schowek na przeciw pasażera mały. Prędkość działania wycieraczek niezbyt trafnie zestopniowana - dowolnienie da się ustawić. Wygoda siedzenia kierowcy pozostawia do życzenia - tu się zawiodłem. Jeśłi chodzi o wygode wnętrza troszkę się zawiodłem.
5,0
~Tommy
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Wszystko wewnatrz jest na swoim miejscu. Elektrycznie otwierane szyby, szyberdach, blokada drzwi - te przyciski sa na srodku i zawsze pod reka, black panel tez sie przydaje. No i komputerek informujacy ze np. padla zaroweczka swiatla stopu albo zaczyna brakowac plynu do spryskiwaczy - pomocne ;)
Saab 900 II