Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010 (21) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~stefafan
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
z jednej strony mozna by rzec ze znakomity jednak tylko na autostrady i rowne drogi-auto ma dosc twarde zawieszei i trzyma sie drogi niemal jak sportowe auto jednak..przy 160 tys udokomuentowanego przebiegu wiekszaosc wymienialnych elementow zawieszenia ulegla zuzyciu i zostaly wymnienione..na dziurach hałasuje bardzo mocno..gluche glosne dzwieki przy pokonwyaniu kazdej wiekszej poprzecznej nierownoscci, do tego bardzo mocno slychac odglosy...
5,0
~Navigator-3000
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Z tym nigdy nie mialem problemu,jest OK,ale nie jestem milosnikiem slalomow i zakretow,miekko zestrojone zawieszenie potrzebuje naprawde gladkiej autostrady aby rozwinac moc i przejechac sie 220kmh. Na lukach autko sie przechyla troszke,a na progach zwalniajacych potrafi bujnac za mocno musze je powoli przejezdzac.Ale lubie to zawieszenie jak pieknie wybiera male dziurki i pekniecia w jezdni - plynac. Przypomnial mi sie Opel Senator i...
5,0
~memphis
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
saab zaskoczyl mnie prowadzeniem w zakretach i nietylko, trzyma sie drogi bardzo dobrze, dosc twardo zestrojone zawieszenie i niestety srednio trwałe na naszych drogach ale porownywalne z innymi autami tej klasy, na poprzecznych dosc glosne ale nie jakos tam ponadprzecietnie, auto sprawia wrazenie w prowadzeniu duzo lzejszego i mniejszego niz jest co mi sie bardzo podoba,dla mnie pod tym wzgledem to pierwsz liga
3,0
~Mikołaj
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Układ kierowniczy nie jest zbyt czuły. Dodając do tego całkiem dużą kierownicę, jazda po zakrętach nie należy do najbardziej precyzyjnych. Minusem są również hamulce. Tarcze 285mm z przodu, 278mm z tyłu i do tego tarcze z tyłu nie są wentylowane. Jak na swoją masę (1550kg) są one zbyt małe. Dobrym ruchem byłaby zmiana na hamulce z wersji aero 314mm i 292mm
5,0
~Kamil
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
SS prowadzi się bardzo pewnie. Dla niektórych osób zawieszenie może wydać się nieco za twarde ale rekompensują to wygodne fotele. Jedyne na co można narzekać to słabe trzymanie boczne foteli. Przydałoby się lepsze bo wchodząc w zakręty często auto trzyma się bardzo pewnie ale kierowca w fotelu już niekoniecznie.
4,0
~Pawel
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Tu jest prawie idealnie. Trzyma sie drogi i nie myszkuje, fajne przy duzych predkosciach. Natomiast poprzeczne nierownosci zbiera fatalnie. 17 cali kola. Bardzo trwale elementy zawieszenia. Tarcz i klockow nie zmienialem od 40tys mil.!
5,0
~MedicalDivision
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Dla mnie idealnie zestrojony! Jest twardy to fakt ale w zakrętach bajka! Nie narzekam na komfort. Ale jednak to zawieszenie zdecydowanie nie znosi krótkich poprzecznych nierówności. Co do układu jezdnego koła 225 R17 robią swoje. ;)
4,0
~Snowyy
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Wspomaganie elektryczne zabiera całe odczucie prowadzenia, ale jednocześnie jest bardzo lekkie i manewrowanie samochodem to nie problem, pomimo rozmiarów.
4,0
~Konrad W.
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Daje radę, chociaż czuć, że jest dość podsterowny. Ciężki silnik i lekki tył. Sytuację ratuje kontrola trakcji. Dość delikatne zawieszenie.
5,0
~SAAB:):):):)
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
naprawde trudno to auto wyprowadzić z równowagi przy wlaczonych wszyskich systemach ESP itp po prostu super prowadzenie na mokrym i suchym
Saab 9-3 II SportSedan