Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010 (19) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Navigator-3000
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Poprzedni wlasciciel wymienial dwumase,kompresor klimy,mial problemy z DPF. Ja usunalem kompleksowo,klapy wirowe,EGR,DPF,nowy program i jest super nic nie dymi. Zatarla mi sie pompa wodna,zerwal sie pasek rozrzadu i silnik do naprawy,po wymianie dzwigienek,pompy,rolek i paska autko dalej smiga (bez sciagania glowicy).Turbo juz lekko slyszlne ale wciaz fabryczne (320tys km).Naprawilem autko i jestem zadowolony.
4,0
~Arkadiusz Sawicki
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
hmm dpf sie zapchal wiec go usunalem auto zyskalo na mocy i zawor egr zostal wyczyszczony i poza tym ok olej wymieniam co 15000 tys i oczywiscie filtry , tankuje dobre paliwo i czasem diesel gold jak narazie nic sie nie dzieje z silnikiem chodzi bardzo dobrzeszybkie zwinne autkoooo
5,0
~Roslina
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Podobno trzeba uważać na skrzynie automatyczne, do 2006 roku miały wadę fabryczną. Ja na razie nie narzekam. Wymieniam olej co 30-45 tys km i jeżdżę. Podobno też zawieszają się łopatki w kolektorach, ale podobno, bo tego też nie zauważyłem.
3,0
~Snowyy
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Niestety w moim egzemplarzu padła dwa razy chłodnica EGR, część dosyć droga i nie za prosta w wymianie. Musiałem także wymienić metalową magistralę idącą z przodu silnika, co również nie należy do najprostszych robót.
5,0
~Kamil
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Wymieniony zawór EGR i koło dwumasowe, robione zawieszenie. Na kole dwumasowym by się jeszcze pojeździło ale już hałasowało więc nieco traciło się na komforcie. Jak na ponad 230 tys. km to myślę, że jest bardzo dobrze.
4,0
~memphis
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
padl alternator ale da sie go regenerowac- podobno to czesta usterka w tym modelu a tak to zero usterek
3,0
~lukas1976
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Poza kołem dwumasowym (72000), to teraz skrzynia biegów przy(103000)
4,0
~Kooem
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Po 100000 km wymieniono zawór EGR, alternator i koło dwumasowe.
5,0
~Mikołaj
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Do tej pory nie miałem żadnych poważnych awarii.
2,0
~Bartek
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Padło turbo, wtryski, kolektor dolotowy (klapy)
Saab 9-3 II SportSedan