Szukaj

Lista ocen Rover 400 II (154) - Silnik

Na liście zabraknie 130 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Max
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Jeśli chodzi o silnik. Zanim zaczniemy nadawać na silnik benzynowy K warto tak naprawdę poczytać na jego temat. Jest to silnik niezwykle wytrzymały i prosty w budowie i co najważniejsze lekki. Owszem ma jedną bolączkę w postaci wypalającej się uszczelki pod głowicą, ale w łatwy sposób można wydłużyć ten moment i cieszyć się tysiącami przejechanych kilometrów. Sama naprawa jest prosta i dobremu mechanikowi żadnego problemu nie sprawi. Nie ma,...
5,0
~Kam K-ce
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Bardzo dobry silnik K-series, jak na swoje lata produkcji bardzo zaawansowany technologicznie a zarazem prosty w budowie. Konstrukcja tego silnika wywodzi sie z Formuły 1( zastosownane stopy do budowy), dokładnie te same silniki były montowane w Lotusie Elise. Co do kultury pracy to: nic mu nie mozna zarzucic, bardzo elastyczny, 3 tys obrotow i 110 km/h dobry moment obrotowy stosunkowo szybko dostepny oczywiście jak na beznyne 1.6:) Uwaga: ten...
5,0
~Pablo z Dublina
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
Silnik nie lubi niskich obrotow,czasem lekko szarpie nawet gdy obrotosciomierz wskazuje wiecej niz 1,5tys obrotow. Poza tym sprawuje sie swietnie!!! 103KM w tak malym autku robi swoje, przyspiesza niesamowicie jak na ta moc. Gdy wskazowka osiagnie 4tys - jest GRUBO ;-). Pod przednia maska, wszytkie komponenty silnika i skrzyni, sa nardzo dobrze ulozone co ulatwia jakiekolwiek naprawy. Ogolnie chrakterystyka pracy jest bardzo podobna do HONDY...
4,0
~adm
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Ten silnik jest dobrą konstrukcją. Na jego korzyść przemawia dobre spalanie w porównaniu do podobnych konstrukcji z tamtego okresu. Klekocze dość głośno, ale moim skromnym zdaniem ten klekot jest dużo przyjemniejszy niż w TDI od VW. Jest w miarę elastyczny, jeśli idzie o spokojną jazdę, najlepsze parametry w granicach 2000-2500, potem wyje dość głośno i nie ma wykopu. Jest ok do wyprzedzania od czasu do czasu, ale ogólnie przydałaby się...
3,0
~MieszAs
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Silnik mało elastyczny. Lubi wysokie obroty. Ciągnie dopiero od 3500 do 6000 RPM. Klekoczące zawory na niskich obrotach to normalka. Jeśli nie masz zamiaru jeździć dynamicznie - nie kupuj (chyba że diesel). Tym samochodem mało przyjemnie jeździ się po mieście, w korkach. Wyprzedzanie to czysta przyjemność. Silniki lubią się z LPG. Różnicy w osiągach nie zauważymy. Polecam Stag 300. Nie zakładać instalacji mieszalnikowych!
4,0
~pompa
Rover 400 II
Hatchback 2.0 Di 105KM 77kW
Silnik pracuje bardzo przyjemnie, uwielbiam ten klekocik spod maski. Elastycznosc jest bardzo kiepska mimo ze jest to diesel, ale mozna sie przyzwyczaic. Na autostradzie nawet przy wiekszych predkosciach rzedu 130km/h prawidlowo przyspiesza. Na czwartym biegu jezdzi sie do 70km/h i jest cicho. Dopiero przy 80km/h trzeba wrzucic 5-tke. To pozostawia duza rezerwe mocy w trakcie przyspieszania.
4,0
~yoyo
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
autko kupione tydzien temu choc nie pierwszy raz mam przyjemnosckierowac 400-setka. jest to dobre autko o dosc wyskokim standardzie. wnetre mile dla oka, brak czarnychplistikow wyroznia to auto sposrod innych. dosc wygodne. praca silnika byla o do chwili gdy zaczal sie dławic, troszke poplochu ale skonczylo sie na wymianie swiec i problem zniknal - czyli to co powinienem zrobic odrazu po zakupie auta ;-)
4,0
~zuko1234567
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Bardzo przyjermny silniczek. Jednak trzeba \"rozkręcić\" turbinę aby pojeździć. Poniżej 1800obr/min. straszny muł. Turbinka nadrabia. Jednak przy szybkim ruszaniu na skrzyżowaniu, tak żeby przelecieć szybko bez kolizji, można się zdziwić. W trasie jest ok. Można poszaleć i zadziwić niejednego. Jednak taka jezada wymaga wachlowania drążkiem zmiany biegów.
3,0
~T.S.
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 113KM 83kW
Oczywiscie mozna tym pojechac 200 km/h ale wczesniej trzeba sobie przyszykowac stopery do uszow, zreszta jakaby to predkosc nie byla, po przekroczeniu 3500 obr/min jest bardzo glosno a problem w tym ze ponizej 3500 auto nie chce jechac wiec tak zle i tak nie dobrze. Przyspieszenie dosyc dobre porownujac nawet z nowymi samochodami o pojemnosci 1,6

Usterki Rover 400 II

Liczba wpisów: 15

Rover 400 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Bartosz
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
111 KM wystarczaja do normalnego uzytkowania. Regularnie wymieniany olej i filtry i silnik jak pracuje jak nowy:) Przy 160000 wymieniona uszczelka pod glowica, nastepna wymiana przy 227000. Sruby mocowania uszczelki wydluzyly sie o 3mm przez 3 lata! Ale poza tym mechanik stwierdzil ze silnik w znakomitej kondycji...
Rover 400 II