Szukaj

Lista ocen Renault Megane III Grandtour (64) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 64 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~CeeJay
Renault Megane III
Grandtour 1.4 16v TCe 130KM 96kW
W moim odczuciu to najsłabszy element tego auta. Układ kierowniczy jest mocno wspomagany, a samo auto na garbatej połatanej drodze mocno przenosi nierówności do wnętrza. Dodatkowo, podczas jazdy po nierównościach wyraźnie słychać prace zawieszenia - od tej strony jest słabo wygłuszony. Auto umiarkowanie dobrze trzyma się takiej drogi. Wszystko, o czym pisze, ustaje podczas jazdy autostradą lub drogami krajowymi. Mam wrażenie, że Megana nie...
4,0
~Lennyx
Renault Megane III
Grandtour 1.9 dCi 130KM 96kW
Zawieszenie jest bardzo wygodne, widać że nowsze Renówki są bardziej sztywne niż dawniej, zawieszenie jest zestrojone bardziej jak w niemieckich samochodach, ale to akurat na plus, W kombi ma się wrażenie jakby uciekającego tyłu przy wchodzeniu przy dużej prędkości w ostry zakręt, ale wydaje mi się że zasługa dość wysoko zawieszonego tyłu, ale to akurat plus, przy komplecie pasażerów z tyłu auto nie siada na glebę jak w innych autach.
5,0
~Zygi.
Renault Megane III
Grandtour 1.5 dCi 85KM 63kW
Układ jezdny świetny - trzyma się drogi jak przyklejony, albo jakby miał na dachu postawiony taki wielki ciężarek. Zakręty pokonuje świetnie, a do tego w fotelach czuje się kierowca jak i pasażer bardzo komfortowo podczas przechyłów i wchodzenia w zakręty. Zawieszenie raczej twarde, wyczuwalne, dające poczucie pełnej kontroli bez efektu pływania. Fanom nieco ostrzejszej jazdy powinno się podobać - do spokojnej jazdy wystarcza aż nadto.
5,0
~MichalVTS
Renault Megane III
Grandtour 1.4 16v TCe 130KM 96kW
Zawieszenie jest bardzo dobre. Samochód nieźle trzyma się drogi, prowadzi się pewnie i nie buja mocno na boki na zakrętach. Dodatkowo auto zawieszone jest z przodu na kolumnach McPersona, a z tyłu na belce skrętnej, co oznacza niskie koszty serwisu. Układ kierowniczy jest przyjemnie sztywny i posiada wspomaganie ze zmienną mocą (do 20km/h działa mocniej), co pomaga przy manewrowaniu.
5,0
~Marek
Renault Megane III
Grandtour 1.5 dCi 105KM 77kW
Zawieszenie według konstruktorów, pewnie miało mieć sportową charakterystyke , ale klienci tego auta raczej od Meganki tego nie oczekują ( poszli więc na kompromis niby twarde ale ikonfortowe). W sumie na zakrętach nie odczuwam mocnych przechyłów, mógłbym po tym spodziewać się, że na nierównoœciach będzie mocno trzęsło, jednak nic z tego.
4,0
~ACAD
Renault Megane III
Grandtour 1.6 16v 110KM 81kW
Charakterystyka zawieszenia mi odpowiada- zawieszenie jest sprężyste (nie miękkie!!!!!!) i dla mnie to udany kompromis pomiędzy komfortem a przyczepnością. Tutaj duży plus ode mnie. Moim zdaniem zawieszenie jest o wiele lepsze od tak zachwalanego przez wszystkich dziennikarzy zawieszenia focusa (jeździłem dwoma focusami z 2010 więc mam porównanie).
5,0
~Michał
Renault Megane III
Grandtour 1.5 dCi 110KM 81kW
Mógłby być lepiej wyciszony, jednak w tej klasie jest dobrze. Skręca i hamuje jak trzeba po założeniu markowych tarcz i klocków. Przy odrobinie starania da się zarzucić tyłem na mokrych łukach, jednak od razu interweniuje kontrola trakcji.
5,0
~Dammit
Renault Megane III
Grandtour 1.6 16v 110KM 81kW
Do kabiny przenosi się to i owo - nie jest to niestety zawieszenie najwyższej pólki, jednak jest bardzo trwałe. Na polskich drogach i dziurach przejechałem ponad 80 tyś i jeszcze żadnych drążków nie wymieniałem, żadnych usterek zawieszenia.
5,0
~wurkut
Renault Megane III
Grandtour 1.6 16v 110KM 81kW
Bardzo dobry jak dla mnie. Nie jest sztywno, ale nie jest to też bujająca się kanapa. Zakręty i nierówności pokonuje pewnie. Nie mam ambicji sportowych,ale nie jeżdżę też jak emeryt - jak dla mnie Renault znalazło \"złoty środek\" dla przeciętnego kierowcy.
Dziennik kosztów dla Renault Megane III Grandtour
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
5,5
l/100km
9,2
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Robert W
Renault Megane III
Grandtour 1.9 dCi 130KM 96kW
Jak najbardziej ok, w porownaniu do innych francuskich troche szywniejsze zawieszenie, ale dalej komfortowo mozna podrozowac. Noejednokrktnie robilen trasy ponad 20 godzin w aucie, da sie wytrzymac, ale trzeba dobrze ustawic fotel.
Renault Megane III Grandtour