Szukaj

Lista ocen Peugeot 208 I Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW 2015-2019 (14) - Silnik

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Trzycylindrowy, bez turbiny, z rodziny PureTech. Dosyć ciekawe brzmienie, przyspieszenie takie sobie - ok. 12 s. do setki, ale przecież to miejskie autko. Elastyczność niezła, dobrze wyważony, niemal nieodczuwalne wibracje, co w 3-cylindrowcach nie jest normą. Niezłe jest to, że maksymalny moment (raptem 118 Nm) osiąga już przy 2750 obr./min. Jak na taki silniczek jest super. Natomiast katalogowe dane spalania to fikcja - realne dane poniżej.
4,0
~Tomasz
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
1.2 benzyna 3 cylindry - dynamiczny aczkolwiek trzy cylindry na biegu jałowym (wolnych obrotach) powoduja drobne wibracje auta jak i dźwigni zmiany biegów. Do dźwięku silnika na wolnych obrotach trzeba sie przyzwyczaić. Jak tylko wciśniemy pedał gazu wszystkie w/w objawy ustępuja i auto dynamicznie wkręca sie na obroty.
5,0
~Sebastian
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Wiadomo, że można by narzekać , że mała pojemność i mógłby być mocniejszy, ale pamiętajmy, że jest to prosta konstrukcja z wystarczająca mocą do sprawnego jeżdżenia i wyprzedzania. Silnik należy do oszczędnych - spalanie zdecydowanie poniżej 6 litrów ( miasto, trasa itp - bez "oszczędzania")
5,0
~Marcin
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Jeździ, mało pali, w miare szybko się zbiera ( pod warunkiem, że auto nie jest obciążone ) i co najważniejsze ubezpieczenie jest bardzo niskie ( samo oc za rocznik 2016 kosztuje około 400 zł rocznie ) - komplet to koszt 1700 zł rocznie.
5,0
~sebo
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Bardzo sprawna jednostka, mimo niedużej pojemności i mocy daje radę przy czy m ma umiarkowane zużycie paliwa co powoduje, że jest to jedna z lepszych propozycji dostępnych na rynku ( żadnych turbin - nie ma się co psuć )
4,0
~Talsen
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Terkotanie podobne do słabego diesla, ale można się przyzwyczaić. Na wysokich obrotach nie słychać. Co 70 tys. mechanicy zalecają wymianę paska rozrządu pracującego jak wiadomo w oleju.
5,0
~Sebastia
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Jeżdżąc w pojedynkę auto zbiera się bardzo ładnie, nie łapie zadyszki i moc jest dostępna w pełnym zakresie obrotów. Konstrukcja jest prosta przez co nie powinna być kosztowna przy ewentualnych naprawach.
4,0
~Michał
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Ciekawe brzmienie trzech cylindrów ( jak przyspieszający Harley - Dawidson) ale dobra dynamika akurat do miasta. W lecie , z klimą w korkach po Krakowie spalił mi 7,8 na sto a teraz, w marcu 7 ,4.
5,0
~Mario
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Mała pojemność = niska składka za ubezpieczenie a także niewielkie zużycie paliwa przy czym nie jest to zamulacz drogowy.
Dziennik kosztów dla Peugeot 208 I Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Adam
Peugeot 208
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Jak 3 cylindrowiec - kosiarka pełną gębą. Pierdzik pierwsza klasa-takie mamy czasy niestety...
Peugeot 208 I Hatchback 5d Facelifting