Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (283) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 177 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Niezadowlony użytkownik
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Chyba jedyna dobra strona tego samochodu. Zawieszenie flexride daje nam możliwość z korzystania z opcji tour i sport. Zależnie od naszych preferencji, możemy w samochodzie poczuć sprtowy charakter poprzez sztywne zawieszenie, bądź też jechać w miarę komfortowo.
5,0
~góralik
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Prowadzi się jak nowe. Mam jednak wrażenie ze amortyzatory straciły pare procent ze swojej sprawności ( byś może jestem przewrażliwiony) Wszystkie gumy, końcówki Ok, nie ma się czego czepiać' Poprzeczne nierówności tak samo przenosi do środka jak na początku
5,0
~pawel
Opel Insignia I
Hatchback 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Flex ride - super. Ja korzystam tylko z tour lub sport. Miękko ale stabilnie, albo sport, na serio się usztywnia, na torze nie byłem ale jest takie wrażenie, że spokojnie by sobie poradził z tym zawieszeniem. Jak ktoś lubi czasami docisnąć - polecam, fajna zabawa.
4,0
~andi_40
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Trudno powiedzieć coś złego ale jakoś szczególnie mnie zawieszenie w Insigni też nie zaskoczyło. Biorąc pod uwagę fakt, że auto jeździ 60% swego czasu po autostradzie (taką mam drogę do pracy :)) to trochę za szybko poleciały końcówki drążków po prawej stronie.
5,0
~isia
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Prowadzenie to moim zdaniem największy atut insigni, duża masa auta, którą czuć sprawia że czuje się pewnie, trzyma się w zakrętach, kierownica obraca się dosyć ciężko ale mi to odpowiada, auto prowadzi się rewelacyjnie szczególnie na autostradach.
4,0
~KNa
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Na ciasnych zakrętach czuć ciężar ale ma to też swoje plusy jak szybka jazda autostradowa, nie czuć wiatru bocznego. Mocno szarpie na koleinach ale to raczej wina dość szerokich opon 245/45/18. Auto seryjnie obniżone, troche twarde ale bez przesady.
4,0
~Nopler
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Samochód jest wysoki i średnio szeroki i jest to odczuwalne na zakrętach. Moim zdaniem jest to dyliżans stanowczo stworzony do jazdy po autostradzie i tu sprawdza się nieźle. Samochód dobrze, znacznie lepiej od Octavii, tłumi nierówności.
2,0
~Ja
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
cały czas zapala się stabilizacja trakcji wymieniony do tej pory czujnik abs , i jakieś przewody bo były zgnite ;/ natomiast jeśli chodzi o prowadzenie i trzymanie się drogi to auto jest świetne , pewnie troszkę dają opony 18" 245/45
4,0
~Gajdzi
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Jest dobrze, ale szału nie ma. Zawieszenie jest dobrze zestrojone i działa dobrze do 220km/h, później auto zaczyna myszkować i robi się mało pewne. Nie odczułem dyskomfotu z tytułu działania zawieszenia. Duże znaczenie mają tutaj opony.
5,0
~Bartek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Wysoka masa własna pojazdu działa na korzyść przyczepności w łukach. Zawieszenie - mam zwykłe, nie adaptacyjne - dobrze zestrojone - nie buja, ale też nie dobija na dziurach. Koła 18", miałem 20 - ładny wygląd, ale stres o krawężniki wygrał i zmieniłem.
Opel Insignia I