Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (283) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 177 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kust0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 130KM 96kW
Brak zastrzeżeń. Przyjemnie komfortowy, bezpiecznie stabilny. Nigdy nie było sytuacji żebym poczuł się niepewnie za kierownicą z tytułu układu jezdnego - robi dokładnie to co ma robić, nie męczy podróżujących ani na autostradach ani na dziurawych drogach. Lekki ukłon w kierunku sportowej sztywności niż miękkiego pontonu
5,0
~Adam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Zawieszenie Flex Ride rewelacja. Nie jest to auto sportowe tylko wygodna limuzyna do podróżowania i możliwość utwardzenia zawieszenia w zakrętach lub przy wyprzedzaniu - rewelacja. Podobnie tryb Tour w długiej jeździe autostradowej jest bardziej miękki i lepiej sprężynuje nierówności. Pasażerowie zasypiają momentalnie :)
3,0
~bidzej
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Czego by inżynierowie Opla nie wymyślili, samochód jest ciężki i to bardzo czuć. Wydaje mi się, że całość strojona była na autostrady, gdzie prędkość w połączeniu z masą auta i ustawieniem zawieszenia powoduje, że koła bardzo przyjemnie przepływają nad nierównościami, podczas gdy nadwozie sunie jak po szynach.
4,0
~Prezes42
Opel Insignia I
Sedan 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Insignia wyposażona w adaptacyjne zawieszenie Flexiride prowadzi się dobrze. W trybie Sport czuć wyraźnie usztywnienie całego samochodu. Mimo trybu Sport w szybkim pokonywaniu ciasnych zakrętów przeszkadza wysoka masa własna. Samochód dzięki 4x4 może być podsterowny lub nadsterowny w zależności od stylu prowadzenia.
4,0
~Mq
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Poprawnie, ale w porównaniu do Forda Mondeo (Kombi !) wyraźnie gorsze zawieszenie. Przy tej samej prędkości np. wyczuwalne wyrzucanie z zakrętu (podsterowność) mimo większego rozmiaru kół z niższym profilem. Dobrze tłumi nierówności. Stabilny przy większych prędkościach. Cicha praca. Słabsze hamulce niż w Fordzie.
3,0
~tdci
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Zawieszenie dość dobre choć od 120 tys km czuć, że amortyzatory już trzeba wymienić. Trochę wcześnie jak na eksploatację na trasach. Tragiczne hamulce. SYstem ususzania tarcz powoduje ich wichrowanie się co ok 50 tys km (wymianiałem juz 3 razy). Poza tym klocki są niezwykle głośne - hamuje jakby kończyły się klocki.
5,0
~Robert
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Zawieszenie zestrojone bardzo dobrze, siedząc za kierownica nie ma sie odczucia ze prowadzi się kombi, układ kierowniczy bardzo precyzyjny, auto jest stateczne podczas pokonywania szybkich łuków czy podczas szybkiej prostej nawet co ważne pewnie sie prowadzi w koleinach, nawet na tak szerokich kolach, 19 245/40
5,0
~Stan
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Jest ok. Samochód ciężki i długi, ładnie tłumi nierówności, ale przy posiadanych alufelgach 18" i szerokich oponach trzeba mocnieć trzymać kierownicę jeśli natrafimy na podłużne koleiny w asfalcie. Lubi wtedy "pociągnąć" ale podobnie miałem w innych pojazdach z nieoprofilowanymi oponami.
5,0
~Stachu
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Jest to jedna z niewielu zalet tego samochodu. Na autostradzie (w deszczu) przy większej prędkości nie było jakichkolwiek problemów w pokonywaniem łuków. Szkoda tylko, że samochód nie miał normalnego ręcznego, ale ponieważ oceniamy układ jezdny; zastrzeżeń nie mam. Prowadził się jak po sznurku.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Ambro
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI Ecotec Start/Stop 160KM 118kW
Dość głośny ale to może być wina opon z niskim profilem. Dość twardy ale stabilny. Poprzednio jeździłem Mondeo które jest rewelacją co do zawieszenia, a jednak Insignia trzyma się lepiej drogi, może to przyczyna dużej masy auta ? Tak czy inaczej układ jezdny oceniam bardzo wysoko.
Opel Insignia I