Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (293) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 167 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
CVT - tragedia - konstrukcja rodem z lat siedemdzisiątych - po pierwszych jazdach nib y fajnie niby przyspiesza ale na dłuższą metę tragedia. Wycie silnika bez widocznego przyspieszenia. Kickdown nie istnieje w tym aucie.
2,0
~Maciek
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
złe wystopniowanie skrzyni, po mieście 50 km/h trzeba jeździć na 3 z wysokimi obrotami bo na 4 ma za niskie obroty, i przy 20 km/h trzeba zejść do pierwszego biegu. trochę to dziwne ale w jeździe miejskiej według mnie kłopotliwe
2,0
~Siadula
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Tutaj największy minus. Po kupieniu auta i przejechaniu ok 6000 km skrzynia zaczęła lekko szumieć przy dodawaniu gazu. Zdarza jej się przeciągać biegi oraz zrzucać biegi szarpiąc. Ogólnie nie polecam wersji z automatem. Lepszy manual.
5,0
~F.
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Biegi wchodzą bardzo płynnie. Generalnie jestem zwolennikiem automatów, ale wybrałem manuala, ponieważ oplowskiemu automatowi trochę brakuje do doskonałości. Natomiast manualna skrzynia idealnie pasuje do charakteru samochodu.
4,0
~agent.tomek@vp.pl
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
automat reaguje idealnie. Przy spokojnej jeździe jedzie na wysokim biegu (niskie obroty) a wystarczy dodac gazu odpowiednio i redukuje. Przy pelnym wcisnieciu gazu redukuje nawet o 3 biegi ( w zaleznosci od potrzeb)
2,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Miałem już sporo samochodów zarówno klasy kompakt jak i wyższej więc mam porównanie i niestety Tu tez się Opel nie popisał. Chodziła dość ciężko.Nie jest to wzór precyzji często chaczyla przy zmianie biegów.
5,0
~bidzej
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Mocny punkt tego samochodu. Przełożenia dobrane w sam raz do raczej dostojnego, ale wystarczająco dynamicznego przemieszczania się. Świetna na autostrady (długi 6 bieg). Precyzja działania ok.
5,0
~Tomek
Opel Insignia I
Sedan Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Precyzyjna, wygodna. Skok skrzyni raczej krótki, biegi wchodzą gładko i bez zbędnego siłowania się z drążkiem zmiany biegów. Bardzo mocna i długa dwójka, można nawet przeciągnąć do 90km/h.
5,0
~Zegarmistrz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Przy właściwym używaniu sprzęgła skrzynia zmiana biegów odbywa się precyzyjnie, a przełożenia są dobrze dobrane. Na 6tym biegu przy 170km/h predkość obrotowa nieznacznie przekracza 3tys obr/min.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~gregorw
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Posiadam wersje z automatem, przy spokojnej jeździe jest w miarę ok, ale przy gwałtownych zmianach biegów trochę szarpie. Trochę czuć szarpnięcia przy zrzucaniu biegów szczególnie przy mocniejszym hamowaniu.
Opel Insignia I