Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (293) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 167 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Misza z Kalisza
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 Turbo ECOTEC 250KM 184kW
Trochę leniwa, raczej komfortowo zestrojona, ale po wejściu w tryb sport i wciśnięciu pedału gazu, nabiera głęboko powietrza i ... wyciska z silnika to, co ten samochód lubi - dynamiczna jazdę i gdyby nie groźba mandatu za przekroczenie prędkości ... to hulaj dusza.
1,0
~Adrian
Opel Insignia I
Sedan 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
skrzynie M32 6 biegów padają po 120tyś 130tyś koszt regeneracji skrzyni jeśli to tylko łożyska to 1500zł jeśli jest cała w rozsypce nawet do 3200zł na temat skrzyni opszerny materiał jest na you tub a no i do tego demontaż i montaż 350 do 400zł
4,0
~Sandomingo
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Bez zarzutu ogólnie. Pierwszy bieg krótki, służy tylko do ruszanaia, od 2 biegu do 4 duża elastyczność i przy większych prędkościach elastyczne biegi 5 i 6. Ogólnie samochód skonfigurowany do szybkiej jazdy. Przy ruszaniu trochę ociężały.
5,0
~Tomek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop 160KM 118kW
Nie mam uwag, 1i 2-gi bieg mają krótkie przełożenie, ale tak też było w innych skrzyniach 6 biegowych. Natomiast 6 bieg ma dobre przełożenie do jazdy w trasie przy prędkości ok. 140 km/h jest ok. 2000 tys. obrotów inne auta kręciły większe obroty.
5,0
~barwas1573
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Automat świetnie sobie radzi w trasie jak i mieście, delikatnie czuć zmianę biegów, dodatkowo na plus wychodzi praca w trybie sportowym, ciągnie do wyższych obrotów i to co lubię z manualów to zrzucanie biegów w tym trybie. Generalnie jestem miło zaskoczony.
3,0
~Stachu
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Skrzynia teoretycznie nie była zła. Biegi wchodziły, choć kilka razy zdarzały się pomyłki. Dodatkowo przy sportowej (szybkiej) zmianie biegów skrzynia potrafiła się zahaczyć, i całą operację zmiany biegów trzeba było powtarzać od nowa.
4,0
~Comarch
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
automat - sprawny i bezszelestny. Bardzo dobry przy spokojnej jezdzie, troche slabszy w trybie sport, ale nadal nic do zarzucenia. w kazdym razie jazda z automatem jest przyjemnoscia sama w sobie, pozwalajac na pelna koncentracje na drodze
5,0
~Dariusz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
I co z tego że dłuższy skok niż w innych autach. Jak na limuzynę na trasę to wogole nie wpływa na komfort. Nie jest to sportowe auto. I również nie zauważyłem żeby było gorzej niż w Fordzie. Jak dla mnie to jest w sam raz.
5,0
~Adam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rewelacja. Uwielbiam te krótkie dźwignie zmiany biegów niemieckich samochodów. Skrzynia dobrze zestrojona a na 5 i 6 biegu są stosunkowo niskie obroty zapewniające niższe spalanie i więcej ciszy niż w niejednej benzynie przy 160km/h
3,0
~Wachowsky
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Tutaj jeśli chodzi o wygodę to wygodą jest to, że jest automatyczna, ale do DSG jej niestety daleko, szarpie przy redukcjach, najbardziej z 4 na 3. Podobno wgranie nowego softu niweluje to, także będę próbował.
Opel Insignia I