Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (244) - Ergonomia

Na liście zabraknie 216 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Zolty
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Sporo guziczków - kwestia przyzwyczajenia. Minimalnie zbyt wysoki podłokietnik trochę przeszkadzający podczas zmiany biegów. Fotele OK - tyle że przesiadłem się z \'japończyka\' gdzie podparcie ud nie istniało. Wnętrze to bardzo miłe zaskoczenie po kanciatej i prostej Vectrze - GM się postarał i udało się.
5,0
~vanoss
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Wszytko tam gdzie być powinno. Touch pad to zbędny gadżet w mojej ocenie. Trochę dziwi brak możliwości otwarcia bagażnika z pilota pomimo, iż posiadam wersję Executive. Bardzo przyjemna materiałowa tapicerka 3D łatwa w sprzątaniu. Bardzo wygodna kierownica z pakietu OPC.
2,0
~bidzej
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Mało schowków, bardzo kiepski infotainment (mimo topowego wyposażenia; sterowanie touch-padem to fajny pomysł, ale zrealizowany kiepsko), mało miejsca w środku, jak dla mnie zbyt gruba kierownica, bezsensownie działające systemy wsparcia kierowcy... Nie mogę dać wysokiej oceny.
5,0
~Prezes42
Opel Insignia I
Sedan 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Mimo dużego nagromadzenia przycisków na desce rozdzielczej wszystko jest umiejscowione tam gdzie się tego spodziewamy. Na pochwałę zasługuje obsługa systemu multimedialnego. Nawigacja prosta w obsłudze. Ustawienie różnych opcji jest proste dzięki czytelnemu menu.
4,0
~Sandomingo
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Dobra. Po liftingu klawiszologia bardziej prosta i intuicyjna ( przynajmniej dla ludzi radzących sobie ze smartfonami. Nawigacja dobra z dużym czytelnym ekranem. Siedzenie kierowcy bardzo wygodne. Klapa załadunkowa bagażnika wielka, można postawić w dwóch warstwach skrzynki na
5,0
~piotr-c
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Doskonałe światła AFL, super audio w wersji DVD 800 infinity, nadspodziewanie dobra nawigacja fabryczna i - przede wszystkim - świetny zestaw głośnomówiący z dostępem do książki telefonicznej, połączeń i MOŻLIWOŚCIĄ WYBIERANIA GŁOSOWEGO (co prawda po angielsku, ale super działa)
2,0
~Tylko_Opel
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rozplanowanie przycisków itp. jest dużo gorsze niż w starym Oplu Vectra. Na prawdę sposób rozplanowania włączników powinien być zdecydowanie zmieniony i uproszczony. Moja żona nie używa połowy funkcji bo ich uruchomienie jest tak skomplikowane jak upieczenie ciasta. :)
4,0
~rom
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Wszystko jest pod reką i wygląda bardzo ładnie, na konsoli trochę dużo przycisków ale mi to nie przeszkadza. Samochód jest dobrze wykonany. Materiały użyte w środku są wysokiej jakości i spasowane idealnie, nic nie trzeszczy ani stuka.
4,0
~alex_kam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Obsługa według mnie wymaga przyzwyczajenia, szczególnie obsługa audio, pewne drobiazgi są nie do końca przemyślane, ale to naprawdę drobiazgi. Np. jak bez patrzenia chcę opuścić przednią szybę to trafiam zwykle na przełącznik tylnej, może mam za długie ręce?
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Orion66
Opel Insignia I
Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Mówią że przeładowana przyciskami. Ale mi się to podoba. Widać że samochód ma masę funkcji. Uwaga - trochę wkurzająca jest gałka koło podłokietnika. Czasami można ją niechcący przekręcić. Ale tutaj sprawę rozwiązuje odpowiednie ustawienie foteli.
Opel Insignia I