Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (244) - Ergonomia

Na liście zabraknie 216 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Mq
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Niby wszystko jest pod ręką. Ale : - mini prędkościomierz do oszacowania prędkości z dokładnością 5 km/h. Prędkość widoczna tylko na wyświetlaczu jeśli nie służy on do pokazywania innych danych - źle wyprofilowana dźwignia pedału sprzęgła. Przy "dłuższych" butach i lekko nieprecyzyjny ułożeniu nogi są problemy z poprawnym wysprzegleniem - bezsensowne, jednorazowe komunikaty (wyłączające prędkościomierz) typu "włączone...
3,0
~Cosmic
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
+ ładny design, dużo ustawień, + świetna integracja systemu dźwiękowego Infiniti z telefonem poprzez bluetooth i USB - wbudowany system głosowy oraz sterowanie głosowe telefonem i odtwarzaczem mp3 w telefonie i na pendrivie + wygodne \"podajniki\" pasów bezpieczeństwa + kilka źródeł zasilania 12V (1 w kabinie i 1 w bagażniku) + gniazdko 230V dla pasażerów tylnej kanapy - super + wspomniane już wyżej automatycznie dopasowujące się światła...
5,0
~sławcio
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
opel przeszedł sam siebie.Po przejechaniu 1120 km z dwoma postojami stwierdzam że w insignii gdybym miał nawet jechać 4000 km bez postoju to jestem pewien że żadne bóle pleców ścierpnięte pośladki czy odleżyny mi nie grożą no może jedynie zalanie tapicerki bo taka odległość bez WC to może grozić powodzią.Przyciski tam gdzie trzeba po jednym dniu jazdy nie miałem problemów z odnalezieniem tego co w aktualnym momencie potrzebowałem.Ciężko nie...
4,0
~Zegarmistrz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Tu znów mam dylemat, bo prawie wszystko jeśli chodzi o ergonomię jest OK, a fotele kubełkowe z pakietem elektrycznym to klasa sama dla siebie. Jednak jest jedna rzecz która kosztuje opla jedną gwiazdkę - jest nim system Intellink (zintegrowana nawigacja, zestaw głośnomówiacy i system multimedialny), a właściwie jego nieintuicyjna obsługa. Opel poszedł za głosem dziennikarzy i zamienił słynną "klawiszologię" na ekran dotykowy z...
1,0
~Wysoki Bolek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Tragedia! Każdego guzika (a jest ich od groma) trzeba szukać godzinami. Czerwone podświetlenie guzików jest nieczytelne. Poza tym jest ich za dużo i logika ułożenia jest beznadziejna. W środku między zegarami jest czerwony wyświetlacz, który wali po gałach. Jak chcę go sciemnić to ściemnia się również ekran z nawigacją i tam znowe nic nie widzę. Ten czerwony wyświetlacz wyświetla mnóstwo jakichś nikomu niepotrzebnych informacji, odwracających...
2,0
~Ambro
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI Ecotec Start/Stop 160KM 118kW
No właśnie ergonomia: "dyscyplina naukowa zajmująca się przystosowaniem narzędzi, maszyn, środowiska oraz warunków pracy do anatomicznych i psychofizycznych możliwości człowieka". Zastanawia mnie fakt kto projektuje sterowanie głosem na kierownicy po stronie prawej skoro równie blisko jest pokrętło na konsoli środkowej, a przecież prawa ręka w trasie leży na podłokietniku. Sterowanie tempomatem po lewej stronie kierownicy, to mi akurat pasuje....
2,0
~Kust0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 130KM 96kW
Ilość przycisków mogłaby być trochę m mniejsza, korzystanie z bluetooth i radia to deczko żart - cały system to kpina - nie wykonasz połączenia przez bluetooth dopóki nie włączysz radia, połączenie przychodzące natomiast odbierzesz, po połączeniu przychodzącym nawet jak miałeś radio wcześniej wyłączone to po rozmowie włączy się radio/mp3/cd; jest jedno sterowanie głośnością zarówno dzwonka jak i głośności rozmów ! nie da się oddzielnie ustawić...
3,0
~Engelbert
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Oj źle, w tym punkcie oceniam też wnętrze: dotykowy panel sterowania klimą to tragedia. Nie da się ustawić temp. bez odrywania oczu od drogi. Tłumaczenie interfejsu tragedia (kwiatki takie jak: "Chwilowa oszczędność paliwa" na spalanie w danym momencie, albo wręcz nie przetłumaczone fragmenty ('Limit prędkości ustawiony na {speed}'. Plastiki ozdobne na środku deski (na podszybiu) odbijają światło - wydaje się przez to, że...
4,0
~Użytkownik
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Masa przycisków na konsoli jak w promie kosmicznym, co mi akurat odpowiada, nie lubię chowania guzików w różnych dziwnych miejscach (Lexus GS ma dziwną kieszonkę z większością guzików co jest wg. mnie idiotyczne) Wszystko mamy pod ręką, ogrzewanie i wentylacja kabiny, foteli, sterowanie radiem, ustalanie parametrów jazdy. Sterowanie radiem z kierownicy oraz tempomatem również intuicyjne. Dziwi fakt, braku pauzy utworu na CD. Największą porażką...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~maks
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Wszystko na swoim miejscu. Na początku może przerażać mnogość przycisków, ale po bliższym zapoznaniu wszystko ok. Nawigacja DVD800, mapy bardzo dokładne,pomimo że przy wpisywaniu nie ma kilku miejscowości, to wystarczy wybrać je z mapy i już są. Duży plus za język Polski. Nałośnienie INFINITY po właściwym ustawieniu dżwięku bardzo dobre. Jedyna rzecz do której mogę się przyczepić to świerszcze ujawniające sie czasami w konsoli środkowej, przy...
Opel Insignia I