Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (206) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 254 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Stachu
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
7. Awaria układu czujników parkowania (po wyłączeniu układu system cały czas informował o obiekcie z przodu, nawet gdy ten się tam nie znajdował) 8. Awaria zamka tylnej klapy (nie działa przycisk PUSH, klapy nie można otworzyć z zewnątrz) 11. Ciągłe buczenie silnika (problem znika po wejściu wskazówki obrotomierza na czerwone pole, jednakże po pewnej chwili problem powraca) 12. Awaria czujników parkowania (ciągły sygnał, pomimo braku...
1,0
~major601
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Już na gwarancji poważne problemy wystąpiły np z pompą oleju, po 4 krotnych wizytach w ASO wymienili pompę w ramach gwarancji przy przebiegu 5000km. Przy 35000km rozpoczęły się problemy ze ślizgającym się sprzęgłem, którego nie naprawili mi w ramach gwarancji, twierdząc że z mojej winy. Jeżdżę sam tym samochodem, po wymianie sprzęgła zrobiłem ponad 50000km i nie ślizga sprzęgło, mam prawo jazdy 22lata ale ASO wmówi wszystko, żeby tylko nie...
2,0
~Piotrek
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
1. AFL potrafił raz na miesiąc wystrzelić światła skrajnie w pozycję górną. Efekt jest taki jakby człowiek jechał na światłach drogowych. ASO nie stwierdziło żadnej usterki. Po kilku wizytach w 2 serwisach wymienili czujniki wychyłu tylnej osi i ustawili światła niżej niż fabryka. Zgłaszałem tą kwestię kilka razy a oni twierdzili że jest ok. Przy przeglądzie na 60 tyś. km i wizycie w innym ASO stwierdzili, że światła są ustawione za nisko i po...
1,0
~Maciej
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Uszkodziła się rolka rozrządu!!!, na szczęście w czas wybrałem się do serwisu i wymienili cały rozrząd, jednak nie wymienili pompy wody bo stwierdzili, że jest ok. a ta z kolei wysiadła 3 miesiące później już po gwarancji!!! Dziwne stuki w silniku (lub skrzyni) przy dodaniu i puszczeniu gazu, ale nie wiedzą dlaczego więc nie ma co naprawiać, poczekamy. Dwa razy w ciągu roku wymiana zaworu EGR gdyby nie gwarancja to 3 tys. poszło. Stuki w...
1,0
~Easy Rider
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Przy przebiegu 50 000km. Dwa razy wymieniane przednie tarcze hamulcowe i trzy razy klocki - tyle nie wymieniane. Raz zablokował się zacisk hamulca z przedniej prawej strony, co spowodował dymy spod koła i auto zostało unieruchomiony. W całej Polsce był tylko jeden taki zacisk. Naprawa kosztowała mnie ponad 2000zł ! Po rozmowie serwisanci potwierdzili wadę fabryczną ( złym doborem średnicy tarcz hamulcowych do masy auta) hamulców w Insigni. Po...
1,0
~Gazor0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Przejechane 55 tys km i nagle jadąc autostrada auto traci moc i staje... Koniec! Szkoda. Jako iż to leasing, firmowka z pełnym assistance, to szybko dostałem się do serwisu, dostałem zastępcze autko (tez insignie, tez myszkuje...), tylko ze serwis w 2gim tyg naprawy nie potrafi sobie poradzić: komputer podobno OK, myśleliśmy ze to wtryski, ale tez OK, turbo OK... Załamka. Podobno traci kompresje, itp. Więc dalej naprawiaja... Czekam... Uwaga:...
4,0
~Automaniak
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Samochód od nowości - po 2 latach na pewno wymienisz, oczywiście nie mamy już gwarancji :tarcze,klocki /ten typ tak ma/,mikro-styk klapy tylnej,notorycznie pada elektrozawór turbiny co 15 tyś.km /objawiające się buczeniem pod maską przy obr.2000-2500/,źle zamocowany fabrycznie przewód wspomagania - ulega uszkodzeniu,tylne światła parują,czujniki parkowania - tył. Do tego należny doliczyć drogie przeglądy, akcje serwisowe /wykonywane tylko w...
3,0
~Maciek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Do tej pory odpukać bezawaryjnie. Z poważniejszych napraw do tej pory wymieniałem jedynie olej w tylnym moście, reduktorze (skrzynce rozdzielczej) i haldexie (razem z filtrem) - koszt około 1200zł. Opel nie ma tego w interwale przeglądów, ale producent Haldexa zaleca wymianę co 30-60k km. Po samej wymianie przez kilka dni szalał komputer waląc błędami, jednak serwis poradził sobie z tym odpinając akumulator na 30min - pomogło :) Od tamtej...
4,0
~Matin
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Z racji małego przebiegu z mojej strony, bo to nowy zakup, u mnie nic się nie działo, ale z opinii, jakie udało mi się zdobyć, OPC jest pozbawiona najpoważniejszej usterki, czyli silnika diesla. Silnik 2.8 ma bardzo dobre opinie, jeżeli był dobrze serwisowany, nie powinien sprawiać problemów. Z wielu źródeł słyszałem też, żeby w OPC unikać automatycznej skrzyni biegów, podobno bardzo obniża osiągi i nie wytrzymuje momentu, jaki generuje silnik.
2,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Uwaga po 7 miesiącach eksploatacji i wymianie tych wszystkich wyżej wymienionych części samochodem nagle jakby nie wiadomo skąd zaczęło trząść i szarpac załamany pojechałem po raz kolejny do mojego mechanika i trafiło mnie NAJGORSZE czyli DWUMAS i SPRZĘGŁO Faktura prawie 4000zl!!! Powiedziałem dość pojeździłem jeszcze później 3 miesiące i sprzedałem że strata prawie 6 tys zł...!!! Opel dziękuję nigdy więcej!!!
Opel Insignia I